/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Messenger hjælp !!!
Fra : Gausi
Vist : 397 gange
51 point
Dato : 25-02-09 09:54

hejsa...

har installeret den nyeste version af messenger (windowslive messenger) men syntes ikke det virker ret godt, og nu vil jeg gerne have den "gamle" version tilbage jeg brugte, denne : http://www.microsoft.com/downloads/thankyou.aspx?familyId=cf49c56c-8b3e-4eae-9904-9505f47bed45&displayLang=en

jeg får dog fejlkode : 1603

får at vide at jeg har en nyere version liggende som skal slettes først, det har jeg forsøgt, men jeg kan åbentbart ikke få det slettet ordentligt, får den samme kode igen og igen :(

kan ikke finde det i "tilføj/fjern programmer" . . eller osse er jeg blind !??

er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe mig ??

mvh claus

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 61 point
Dato : 25-02-09 10:22

Brug denne til resterne

http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 10:23

PS...

Muligt du lige skal installere den version igen du har slettet, først - så den kan få det hele med

Kommentar
Fra : Gausi

Dato : 25-02-09 11:09

jeg prøver .-)

Kommentar
Fra : Gausi

Dato : 25-02-09 11:14

jeg får sku samme besked satdig... ARGGG...

har du andre forslag ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 11:20

Næhhh....

Der findes masser ef registreringsrenseprogrammer - men de er næppe bedre end revo.....

Kommentar
Fra : Gausi

Dato : 25-02-09 11:20

nu virker lortet sku... DANKE !!

Godkendelse af svar
Fra : Gausi

Dato : 25-02-09 11:21

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 11:53

Selv tak....