/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
oficce xp
Fra : pylle12
Vist : 611 gange
300 point
Dato : 24-02-09 19:18

Jeg vil gerne fjerne ofice xp fra min pc. men jeg gåri indstillinger- tilføj fjern programmer- markere
men der sker ikke noget.
Det er en kopi der er indstalleret.
Erder andre måder at slippe af med det på ?????

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 24-02-09 19:23

Har du en cd med programmet på..... sæt cd i computeren og herefter afinstallere programmet...
Mener der popper 3 valgmuligerheder op og en af dem er at slette ofice pakken...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-09 19:34

Den kan ikke bare lige fjernes

Computeren skal formatteres, og det kan du også kun gøre hvis du har en original (ubrugt) xp

Hvis du har en Linux cd kan du overskrive xp.... den kan du downloade fra nettet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-02-09 19:42

Selvfølgelig skal den ikke formateres, prøv Install Cleeaner fra Microsoft

http://support.microsoft.com/kb/290301/da

Du kan os prøve med Revo uninstaller
http://www.revouninstaller.com/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 24-02-09 20:32

Jo formaterer harddisken, så er den væk.
Der er da mange problemer med windows.

hawaii7

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-02-09 22:04

Hvis du installerer den nye Office kan du vælge at overskrive den gamle.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-02-09 17:48

pylle12

har du den cd du installerede fra. For hvis du putter den i drevet får du muligheden for at fjerne eller opdatere

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 25-02-09 18:06

Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 13
- Annullerede 16
- Slettede 0
Ialt 32

Godkendelse af svar
Fra : pylle12

Dato : 26-02-09 08:22

Tak for svaret Klaudi. Du er en flink fyr

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-02-09 09:39

Velbekommen, og ja det syn's jeg da os selv

mvh klaudi