/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Den Lange vandring? Flugt fra
Fra : BjornJ
Vist : 632 gange
200 point
Dato : 24-02-09 17:47

For 30-40 år siden læste jeg en bog, jeg tror den hed "Den lange vandring"
Det var en beskrivelse af en flugt fra en fangelejer i Sebirien, den froreik om natten, endte så vidt jeg husker i Mongoliet.
Er der nogen der kan lede mig på sporet af bogen.

Bjørn

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-02-09 18:26
Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 210 point
Dato : 24-02-09 18:33

Undskyld, det var en nyere bog med samme titel...

Den til Sibirien kan du få antikvarisk, her:

http://www.akademisk-antikvariat.dk/katalog/73.htm

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 24-02-09 20:51

Til svengiversen
Foreløbig tak, detr er nok den jeg søger, men hvordan kan jeg bestille den? Det kan jeg ikke finde ud af!

Bjørn

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-02-09 21:08
Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 07-03-09 09:26

Tak for svaret svendgiversen.

Så er den ged barberet.
Jeg har lånt, og læst bogen.
Den hedder nu ikke "Den lange vandring", men " Den lange lange vandring"
Det er utroligt hvad nogen mennesker kan holde til. Fire ud af syv nåede gående, fra Sebirien til Indien.

Bjørn