/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ThorConnWndClass
Fra : hjkofoed
Vist : 862 gange
200 point
Dato : 24-02-09 14:53

Har prøvet at google det, det optræder som et prg, der ikke svarer, når jeg vil lukke pc'en, men tilstået, jeg synes ikke at de svar jeg finder siger mig noget, så:
Hvad er: ThorConnWndClass.?
hvad nytte skade, kan det gøre?
Hvordan kan det fjernes?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-09 15:31

Synderen er Outlook:

http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-2390445.php

..en løsning fra ExpertXchange ..hvor jeg underligt nok også er 'medlem'

Citat
..think it's part of IE5 or 5.5 itself.

The ThorConnWndClass is contained inside of this file in c:\windows\system:

inetcomm.dll Check the version and compare it to your version of IE 5 or 5.5

There is a reginst section and a typelib section.

Maybe all that's need is going to Start>Run, and type:

regsvr32.exe inetcomm.dll

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-09 15:32

Øeh...og så hedder denne 'Geek' side altså: http://www.experts-exchange.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 24-02-09 15:42

kunne du give den trin for trin til et pc-analfabet

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 24-02-09 15:59

Nu har jeg ikke selv 'problemet' ..så det er en smule svært at efterprøve, men...

Vælg: Start->Kør...

..og skriv:

regsvr32.exe inetcomm.dll

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 24-02-09 17:56

Det er nu prøvet, og den skrev, at det lykkedes, så får vi se hvad der sker, når jeg lukker dyret.
Du får besked

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 24-02-09 23:37

Hej Molo,
Det virkede, så langt som at det nu ikke længere generer lukkeprocessen, så det er til fire stjerner.
Spørgsmålet er så, om det kun er den del, der er passiviseret, eller om skidtet er væk.

Kan nogen af dine kontakter mon klare de to første spørgsmål?
så fordobler jeg point og sætter 5 stjerner

Godkendelse af svar
Fra : hjkofoed

Dato : 25-02-09 17:30

Tak for svaret molokyle. Det virkede perfekt, tror jeg nok. for enten er det væk, det håber jeg; ellers er det kun gået i skjul, som jeg skrev.
Men endnu engang, TAK FOR HJÆLPEN : -V