/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Nero eller andet redigerings
Fra : frieda
Vist : 855 gange
200 point
Dato : 24-02-09 12:37

Jeg skal lave en dvd-collage over unge kvindelige jazz-musikere, der skal kunne vises på "stor skærm".
Der findes ingen købe-DVD'er.
Jeg har ved hjælp af aTube Catcher downloaded diverse tracks.
De forekommer i formatet .wmv

Når jeg prøver at brænde en DVD-videofil vha. Nero Express v7 får jeg følgende meddelelse:

Følgende filer må ikke være placeret i biblioteket VIDEO_TS for en dvd-videokompilering. Kun kompatible dvd-videofiler
VIDEO_TS.IFO,
VIDEO_TS.VOB,
VIDEO_TS.BUP,
VTS_nn_0.IFO,
VTS_nn_0.VOB,
VTS_nn_0.BUP and
VTS_nn_m.VOB
kan føjes til mappen VIDEO_TS. Tilføj filer fra en fuldført dvd-videotitel, eller brug redigeringssoftware som f.eks. Nero Vision til at oprette dvd-video-filer fra standardvideofiler som f.eks. *.avi og *.mpg.

jeg har ikke Nero Vision.

Kender en af jer en sikker webside, hvorfra jeg kan downloade den, har nogen erfaring med den, eller har I en anden brilliant ide?

Tusind tak.
Frieda

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-02-09 13:26

nu er der mig bekendt ikke mange dvd afspillere der kan afspille wmf filer så du skal nok ha fat i et konverteringsprogram

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 24-02-09 13:32

Det er netop pointen refi

Jeg søger et godt konverteringsprogram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-02-09 13:33

undskyld wmv filer mente jeg.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-02-09 13:35

refi? prøv lige at gå ind under start programmer og nero og se om du har nero vision?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-02-09 13:36

ellers er der denne her http://www.appfree.net/wmv-to-avi-mpeg/

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 24-02-09 14:00

Hej tedd.
Nej, jeg har netop ikke Nero vision.

Har fulgt dit link.
Finder ikke lige netop Nero vision, men mange andre.
Hvilken vil du anbefale?

TAK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-09 15:20

Citat
Det er netop pointen refi

Hvad - hvor - hvem

Nå - det er da rart at blive tiltalt uden at være tilstede

Så det retter vi lige op på....

Denne kan lave dine WMVer om til DVDer

http://www.removedrmfromwmv.net/freeware/free-wmv-to-dvd-converter.html

Annuller spørgsmålet
Fra : frieda

Dato : 09-03-09 22:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Ingen af linkene virkede, desværre.

Har opgivet for nu