/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
TravelerDC7900
Fra : swarn
Vist : 852 gange
500 point
Dato : 24-02-09 09:52

Jeg har et Traveler DC7900 digitalt kamera som virker fint til at tage billeder med, men jeg kan ikke overfører dem til min PC. Det vil sige at i søndags var der ikke noget galt. men nu virker det ikke, når jeg forbinder kamera og PC kommer der en blå skærm med en hel del tekst som siger noget om en fejl med at der er inst. nyt hardwer(og det er der ikke)/eller fejl i bios, og så tæller den op til 100 for så at genstarte, og så kommer der et vindue der siger min maskine er blevet genoprettet efter en alvorlig fejl.
Hvad kan der værer sket,håber på hjælp til dette problem.

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-09 10:00

Det er lidt svært at svare på ud fra de oplysninger....

At maskinen fortæller dig at der er NYT hardware er jo logik - dit kamera er nyt hardware

Så tjek lige der ikke er "kortslutninger" i din ledning/stik til kameraet - noget kunne tyde på det.....

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 24-02-09 10:09

Nu har jeg haft det kamera i 6 md. så det er nok ikke det,det virked til i søndags, men ikke mandag, hvad vil du mer vide?

Det jeg ville hører om var den blå skærm,hvad det kan værer

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-09 10:20

Citat
det virked til i søndags, men ikke mandag

Netop derfor er det jo en kortslutningsfejl....

Citat
Det jeg ville hører om var den blå skærm,hvad det kan værer

At du sætter noget fejlbehæftet i - nemlig dit kamera....

Det er IKKE komputeren der har fejl.....

Accepteret svar
Fra : anuarak

Modtaget 500 point
Dato : 24-02-09 12:51

så vidt jeg husker er der kort i kameraet -- kan du ikke læse det i en kortlæser .. har en gang haft problem nogetligende med en andet traveler kamera -- det var "nullermænd" i det lille usbstik

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 24-02-09 14:58

Tak for svaret anuarak.

Det med kortlæser, tænkte jeg ikke på

VH.Hans

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 24-02-09 17:49

Selv tak, --- men prøv og kigge dit kabel godt igennem -- især i bunden af stikkene