/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
TDC YouSee Hardiskoptager
Fra : Benjamin.Hansen
Vist : 964 gange
100 point
Dato : 23-02-09 18:40

TDC tilbyder nul kroner i oprettelse på Digital pakke til 59,- pr. måned + 200.- halvårligt
Med en Samsung Harddiskoptager...

Er der nogen der ved om denne kan optage fra ekstern kilde?

Jeg vil gerne have et link til hvor man kan se dette dokumenteret. De ved intet om dette i TDC butikken.

Ønsker er at denne blot skal kunne optage fra DVD eller alm. Videosignal. Så jeg ikke behøver at have to harddiskoptagere (til at stå og larme....).

vh benjamin

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-02-09 18:50

Har du et link til dette:

Citat
TDC tilbyder nul kroner i oprettelse på Digital pakke til 59,- pr. måned + 200.- halvårligt
Med en Samsung Harddiskoptager...

for umiddelbart kan jeg ikke finde noget på TDC's side.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-09 19:35

Hvis du allerede HAR en harddiskoptager er der ingen grund til at give 20 kr. extra hver måned

Prisen kræver jo under alle omstændigheder at du har YouSee i forvejen....

Eneste grund til at give de 20 kr. skulle lige være HVIS det er et Samsung TV du har - så benytter de nemlig samme fjernbetjening....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-09 19:37

Citat
for umiddelbart kan jeg ikke finde noget på TDC's side.

http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_tv_eksi_dpris

Men boksen er dit mindste problem - den månedlige afgift er væsentlig større....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-02-09 21:22

På den Samsung jeg har fra You see er det Scart stik og hdmi stik.
alimak

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-02-09 22:40

Tak for indlæg, men der er ingen der har svaret på om man får muligheden for at optage fra HDMI eller scart indgangen...

Er der nogen der ved om den kan det?

vh Ben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-09 23:09

Du har samme muligheder som på enhver anden harddiskoptager....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-02-09 23:30

Selvfølgelig kan du optage på den fra de stik.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-09 08:40

PS...

Det er LEASY der leverer produkterne - så kan du selv regne ud hvor god en forretning det er

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 50 point
Dato : 27-02-09 21:04

Der er ikke imponerende meget plads på den - og den er ikke noget at råbe hurra for, hvis jeg må sige noget...

Vi har haft den siden den kom frem, og er godt træt af den...!!!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-03-09 18:35

Tja det bestemt ikke alle indlæg der - bidrager med højreste grad af visdom.

Nu har jeg af andre veje fundet ud af at den [B]IKKE [/B]kan optage fra ekstern kilde.

Men mangel på viden, hæmmer vist ikke deltagelse i indlæg...

Godkendelse af svar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-03-09 18:37

Tak for svaret Ysseven.

Point for det mest oplysende svar, i forhold til den viden jeg allerede selv havde.

Samtidig tak for, ikke at bidrage med direkte forkerte oplysninger.

vh Benjamin