/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
computer fejl
Fra : dengamle
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 23-02-09 07:44

Er de nogle der kan hjælpe mig
Min computer er pludselig begyndt at gå ned når jeg 8 skriver- spiller osv )
den går i sort og så går der ca 15 min. så kan jeg starte op igen og det sker flere gange i løbet af dagen
håber der er der kan hjælpe
mvh
dengamle

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-02-09 07:54

hovedrengøring

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 110 point
Dato : 23-02-09 07:55

Du har sikkert fået virus,..
prøv at køre dette program (gratis),.. det ’renser’ din PC.

http://www.softpedia.com/get/Antivirus/Norman-Malware-Cleaner.shtml

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-02-09 08:14

Nu ved jeg ikke hvilken virus der kan få en pc til at gå i sort og så først efter 15 minutter at tillade pc'en at gå igang igen men findes det så findes det vel. Jeg tror nærmere det er et varmeproblem, enten defekt blæser eller nullermænd i blæserne. Kan osse være en defekt strømforsyning. Er det en stationær pc, kan du jo prøve at åbne kabinettet og checke de forskellige blæseres tilstand. Man kan støvsuge forsigt omkring blæserne men pas på med nærkontakt og husk at tage strømmen fra pc'en. Du kan osse prøve at køre med åbent kabinet et stykke tid. Hvis du kan få pc'en til at køre længere før den går i sort er det helt sikkert et varmeproblem.

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 23-02-09 09:20

Tak for svaret EA_HS.