/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
regneark
Fra : Højris
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 22-02-09 01:59

Hej !
Kan det lade sig gøre at tildele en celle en værdi, uden først at importere data ned med en formel eller at skrive direkte i cellen. ?
Det jeg mener står i A1 og vil anbringe et 5 tal t en tom celle eks. d1.
Er det muligt, eller er der noget jeg har overset.?
Højris.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 22-02-09 13:23

Kan du ikke bare navngive cellen?

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 21-03-09 16:00

granner !
Det jeg mener er at du har 4 celler.
I A1 der står 2 og i B2 står 3 i C1 hvis(A1+B1=5;"ja")
Det virker! men hvis A1+B1 nu ikke er 5 ,så er det,at jeg vil have
resultatet i en anden celle D1 om så celle D1 har navnet Dorthe.
Det er det der er hele spørgsmålet.

Spørgsmålet på en anden måde.
Du markere en celle for at tildele den en værdi eks. med en formel.
Herved har du "importeret" en værdi i cellen
Kan det ikke lade sig gøre at tildele en celle en værdi udefra
altså exportere en værdi til en celle ???
Højris

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 16-05-09 00:00

Tak for svaret granner01.
Nej granner, det er ikke det jeg vil.
Og det jeg vil, giver et regneark tilsyneladende ikke mulighed for uden brug af noget vba kode.
Jeg syntes at det er bedre at du får de point end at de bare går op i røg og blå buler
Højris