/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
KeePass (password husker)
Fra : ppk
Vist : 816 gange
200 point
Dato : 21-02-09 14:37

Hej

Jeg har inst. KeePass, så langt så godt. Og fået det lavet til dansk også.

Men nu kunne jeg da godt tænke mig at høre, hvordan det bruges. Syntes jeg har været alle muligheder igennem uden at finde ud af det.

Håber nogen kan give mig nogle tips til hvordan jeg kommer igang.

På forhånd tak
PPK

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 200 point
Dato : 21-02-09 15:44

Den ser da også noget special ud, prøv istedet http://www.roboform.com/download.html den er rigtig god og spørger automatisk om den skal gemme dine passwords...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-02-09 22:18

Jeg kender den ikke selv

Hvis du kan engelsk, så står der noget her

http://www.komando.com/downloads/category.aspx?id=1757

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 22-02-09 09:53

Jeg har lige installeret Roboform, som "iah" henviser til. Det virker som om den er rigtig, rigtig god.
Overskuelig, dansk og nem at "håndtere"

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 22-02-09 10:02

Tak for svaret iah.

Har installeret det og det ser ud til at være lige til at gå til !

PPK

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-02-09 12:07

Citat
Har installeret det og det ser ud til at være lige til at gå til!

Det er den også, jeg har selv brugt den i flere år og er yderst tilfreds...