/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
hellebirgitte kig lige her.
Fra : piaskov
Vist : 741 gange
20 point
Dato : 21-02-09 13:55

Hej Helle.
Jeg har sle ikke hørt videre fra dig om du fik købt det røget salt som vi snakkede om i en tråd for lææææænge siden.
Er lidt nysgerrig efter at høre hvad du syntes om det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-09 14:13

Hvorfor så ikke skrive en PM

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-02-09 14:34

Refi ...hvis jeg gjorde det så kunne du jo ikke følge med......vel

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 20 point
Dato : 21-02-09 15:37

Hej piaskov
Det var da godt med en lille "husker" - for jeg havde da totalt glemt det røgsalt

Jeg prøvede at få fat i det dengang, og da det ikke fandtes i mine dagligvare butikker.... tja så smuttede det.

Men nu må jeg se at få det købt, det er vist lige noget for mig som "ælsker" røgede madvarer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-02-09 17:21

Citat
Jeg prøvede at få fat i det dengang, og da det ikke fandtes i mine dagligvare butikker

Kvickly søde kvickly

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 21-02-09 17:21

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-02-09 23:37

Selv tak - okay Kvickly