/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Til Birgitta!
Fra : Axelise
Vist : 432 gange
200 point
Dato : 21-02-09 13:19

Synes lige du bør få nogle points for den fine fødselsdagssang til Axel. Tak for den!
Det plejer altid at være enten dig eller Nordsted1, der får mine points, så jeg valgte en anden modtager i indlægget om Axel denne gang
God weekend til dig og Silke

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 210 point
Dato : 21-02-09 13:33

Ej, hvor sødt! Og slet ikke nødvendigt!

--Jeg leverer da glad og gerne sang når sådan et gammelt liv har fødselsdag.

Men jeg håber, at I har det godt -og holder lidt endnu.

Som du måske har set i et andet spørgsmål, så har jeg måske fatale problemer med mit andet dyr... Mit PC-dyr...
---Lad os se, om Kandu ikke osse kan hjælpe med DET. Kandu er jo fantastic.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 21-02-09 16:47

Jo Birgitta, det var "nødvendigt"
Held og lykke med PC-dyret, jeg ved præcis, hvor frustrerende det er!

Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 21-02-09 16:47

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-02-09 17:41

Tak for accepten af mit svar.
Heldigt, den kom inden mit "dyr" er gået helt død...
--Det værste er næsten at netforbindelsen ryger..