/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
logo på web adressen
Fra : james25
Vist : 450 gange
100 point
Dato : 21-02-09 12:26

Hey

Hvordan laver man web logoer som vises i webadressen i flash cs3 as2.
Det er det logo der kommer frem når siden er fundet. Her på "Kan du ?" er det et spørgsmålstegn der bliver vist...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-02-09 12:40

Det favorite icon

Søg på favico så får du en masse brugbare links til hvordan du gør

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-02-09 12:40

Det er ikke Flash men favicon du kan læse omm det her http://www.html.dk/artikler/00002/ og længere nede på siden er der favicon generator.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 21-02-09 12:47

Denne online creator er også god at bruge http://www.rw-designer.com/online_icon_maker.php og måske lidt bedre end den på html.dk

Kommentar
Fra : james25

Dato : 21-02-09 21:01

Gode sider du henviser til men når jeg har lavet logoet og uploadet det til min hjemmeside så sker der ikke noget.
Jeg har som sagt uploadet filen favico.ico til mit bibliotek og indført teksten :

<head>
<link rel="shortcut icon" href="/favicon.ico">

i index.html filen. Men som sagt sker der intet... Er det den forkerte fil jeg indsætter teksten i.

Godkendelse af svar
Fra : james25

Dato : 21-02-09 22:36

Det krævede et par forsøg men så virkede den også...
Tusind tak for hjælpen til Bentjuul