/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Printer til router
Fra : flejsen
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 21-02-09 07:57

Min printer, Brother DCP 6690 kan ikke "se" routeren.
Det drejer sig om trådløs forbindelse.
Efter udskift af router til en Linksys vil printeren ikke være med.
Den gamle router havde forbindelse til printer.
Øvrig trådløs forbindelse er ok.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-02-09 08:56

Du må se i brugsanvisning for både printer og router.
routeren skal understøtte den protokol som printeren bruger.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-02-09 10:09

På Brotheren skal du køre guiden igen. Der er jo kommet et andet "accesspoint" så den skal jo lige finde den igen.

Lige hvordan du kører guiden er jeg ikke helt klar over, men kig i manualen eller smid cd i der fulgte med så kommer den nok

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-09 10:18

I manualen fra afsnit 2 side 19 starter guiden om hvordan. Du kan hvis du ikke ønsker at gøre det selv få den til automatisk at gøre det med programmet BRAdmin Light- som ligger på cden. Menlæs i manualen om hvordan du gør. Jeg har vedhæftet manualen

http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/files/dlf/doc002358/cv_mfc6490w_dan_net_a.pdf

Godkendelse af svar
Fra : flejsen

Dato : 21-02-09 11:09

Tak for svaret Fijala.

Det virker.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-02-09 12:08

Velbekomme og god weekend