/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Marktræning i februar marts
Fra : TheRealDeal
Vist : 1388 gange
150 point
Dato : 20-02-09 17:46

Kære alle

Sidste år så jeg det i dag har jeg også observeret det at stående hundefolk har trænet hund på marken
Jeg mener det er noget forbandet svineri at fuglene ikke kan få fred i vinterperioden, bare fordi der er hundsportsfolk der skal være klar til forårets prøver
Jeg har forgæves forsøgt at finde lovstof om, at det ikke er tilladt at træne hunde på levende vildt i vinterperioden, med andre ord, vil det sige det er op til hundesportsfolket moral og holde hunden inde, medens vinteren står på?

The Real Deal

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-09 18:01

Du kan nok få svar hos

Dansk ornitolog forening

http://www.dof.dk/

Udover at jeg overhovedet ikke bryder mig om tanken, at jage fugle, så må det vel være bedre om vinteren, end når de har unger??

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-02-09 18:38

TRD.

Tager igen et emne op, som han intet dybere kendskab har til. Når man så går i rette med han og forklare ham, at han er på vildspor bliver han personlig og sviner en til.

Så derfor vil jeg ikke denne gang svare ham, selv om jeg godt kan?

Det skulle simpelhen være forbudt annonymt, at stille sådanne spørgsmål for spørgsmålet kan jo slet ikke stå allene.

Skulle man så også forbyde alle ræve,rov fugle,mennesker eller markarbejde i hele vinterperioden ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-09 18:51

bb1...........Hvis du ikke har tænkt dig, at hjælpe med et svar, så bliv ude af tråden, jeg gider ikke få mail, fordi du kommer ind med??? tja hvad kom du med???

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 20-02-09 19:30

Kære Nordstedt1

Du skriver
Citat
Udover at jeg overhovedet ikke bryder mig om tanken, at jage fugle, så må det vel være bedre om vinteren, end når de har unger??

Jeg respektere dit synspunkt i at jagt på fugle ikke høre til din smag, MEN om vinteren har fuglene travlt med at søge føde og det er der de skal samle kræfter til yngletiden og det kan da ikke være meningen at hundesportsfolket der også kalder sig jægere skal gå lave forstyrelser hvor alt skulle hvile i ro og fred.
Man har siden oktober drevet jagt på alt der er jagtbart og når så føden er knap, skal man partu ud og forstyrre vildtet, der samler kræfter til forårets yngletid.
Det sjove ved det hele er at selv samme hundesportsfolk tænder helt af når de ser en bybo med en løs hund på deres lejede jagt, fordi det forstyrre vildet, men selv samme hundesportsfolk går efterfølgende ud og træner hund, hvor de har jagtet folk der har gået med løs hund

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-02-09 19:35

TRD.
Har du glemt hvad dit første spørgsmål her i KanDu gik ud på?

Jeg har ikke: Du ville have dig en stående jagthund.

Fy for pokker at sk... i egen rede!!!!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-09 20:01

TheRealDeal................jeg forstår din pointe

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 20-02-09 20:35

Kære Nordstedt1

Du er ikke tabt bag en vogn, men jeg kan se at min kære bb1 er tabt foran en vogn og er kørt over med alle fire hjul

Kære bb1

Nu rabler det for dig, du skriver

Citat
Så derfor vil jeg ikke denne gang svare ham, selv om jeg godt kan?

Men trods det bliver du ved med at svare, du er dog det mest indkonsekvente mennesker jeg har oplevet på skrift, håber jeg ikke kommer til at møde dig i live

Men du fortsætter

Citat
Du ville have dig en stående jagthund.
Fy for pokker at sk... i egen rede!!!!!!!

Ja, men til forskel for hundesportsfolket tænker jeg på vildets tarv
og du skriver endvidere
Citat
Har du glemt hvad dit første spørgsmål her i KanDu gik ud på?

Nej
Jeg har forgæves forsøgt at finde lovstof om, at det ikke er tilladt at træne hunde på levende vildt i vinterperioden, med andre ord, vil det sige det er op til hundesportsfolket moral og holde hunden inde, medens vinteren står på?

The Real Deal

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 20-02-09 21:17

Kæreste bb1.
I stedet for alt det personfnidder og gylle du spreder på din vej, skulle du tage at svare på det spørgsmål RealDeal har lagt op.
Hvis du ikke kan, eller ikke vil.......SÅ HOLD DOG KÆFT !!!!

RealDeal, hvis bb1 fortsætter sin personfnidder..... så blacklist ham!!!!
Det er den eneste måde vi får ro på herinde.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-02-09 21:54

Hold da keje med det forbandede jagtfnidder.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-02-09 22:51

Nordsted1

Jeg kom med det råd til TRD at han skal tænke før han skriver!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-02-09 23:09

Fy for pokker at sk... i egen rede!!!!!!!

Lige præcis den formulering siger alt om mennesket bb1. Fordi man er medlem af en eller anden kratluskerforening, har man squ da pligt til at forholde sig til etik, og det er uetisk at forstyrre vildtet i en periode, hvor de trænger til fred.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-02-09 23:13

I lobbuistklubben Danmarks Jægerforening har man lavet store undersøgelser om hvor meget kondiløbere og cykelryttere forstyrrer vildtet. Man har påsat vildtet radiodimser, som måler blodtryk og dermed stressgraden, når byfolket terroriserer skov og landområderne. Og vildtet bliver stresset - det er en bevist sag.
Men f.eks. råvildtet reagrerer endnu voldsommere på tilstedeværelssen af hunde - altså i højere grad end når en børnehave kommer væltende.
Derfor bør man lægge hundetræningen så tæt på byzonerne, at man må formode, at der ikke står så meget vildt der.
Men kors i hytten hvor er "jægerne" bagstræberiske.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-02-09 01:11

Tonganeseren tordener videre i sit eget Humlebækske ord kløverri.........

Jeg troede du var et mandfolk der stod ved dit eget navn, men det er altså blevet ødelagt siden du meldte dig ud af Danmarks jægerforbund og ind i D.L.S. ------

Men hvad de lod dig jo også komme med på de bonede gulve. Pas på du ikke falder gamle ven, der kan være meget glat og lad nu rødvinen stå. Du kan slet ikke tåle at drikke så meget.

En anden må holde sig vågen, men det er sku` på tvunget, men det giver lidt overskud til pensionen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-02-09 01:28

Hvad taler du om, dit gamle vrøvlehovede. I de sene nattetimer begynder det åbenbart at spøge i din hjerne, hvis der er noget tilbage.
Bonede gulve - skriver du. Jeg stortrives på parketgulv, som ikke skal bones. Jeg er squ jyde - min bette ven - af den slags der ikke bagtaler andre og fortæller løgne. Og dog - jeg taler ofte om dig md andre. Man skal jo have noget at grine af.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-02-09 01:48

Folk på Mountinbikes er også pisse ligeglade med selve naturen, de vil bare finde nogle "fede" steder at fise rundt.
Visse steder i USA har de ødelagt naturen.

Masser af steder står der skilte med "Hunde i snor" samt at det er nævnt i politivedtægten.
De er IKKE påtrykt "Jagthunde undtaget", er det en fejl eller lobbyvirksomhed fra jægerne ??

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 21-02-09 08:07

Kære granner01

Hvis der er noget jeg ikke gider deltage i eller læse om lader jeg være med at gå ind på det omtalte emne, men mennesker har altid været nysgerige og nogen elsker at blive forarget over alt som de ikke er enige i.
Jeg har stillet forskellige spørgsmål her på Kandu og 1 2 3 så er bb1 der med et svar der kræver at blive uddybet eller udsagn om, at man har stillet det forkerte spørsmål, eller blive beskyldt for andre sjove ting.

Et eksempel
Citat
Tager igen et emne op, som han intet dybere kendskab har til. Når man så går i rette med han og forklare ham, at han er på vildspor bliver han personlig og sviner en til.
Så derfor vil jeg ikke denne gang svare ham, selv om jeg godt kan?

Den første gang jeg gik i rette med bb1, blev jeg truet med diverse ting, bl.a. fik jeg en personlig meddelelse via Kandu der drejede sig om retsplejeloven § 263 eller fik en nedladende meddelelse angående en person som jeg ikke kender, som åbenbart har trådt bb1 over fødderne.
I en anden tråd hvor jeg gav selsamme bb1POINT kviterer han med et svar der lyder
Citat
TRD.
Selv tak og syntes du ikke at vi opnår langt flere resultater. Uden at de herre fra DLS kommer imellem med alt deres personfnidder, som jo slet ikke er alment, men kun myntet på at svine min person til.

Nu er jeg ikke den slemme mand, men folk fra DLS, det er svært at hitte rede i

Kære LuffeA

Den offentlige færdsel i skovene bliver mere og mere intensiveret og det giver en del uro, men forskning siger at løse hunde og orienteringsløbere er det der stresser vildet mest.
Som jagtlejer eller ejer af et stykke jagt har man en frihed til at træne sin hund på arealet, men det behøver vel ikke være i den fødeknappe tid, også selv om der bliver fodret.

Kære Tonganeser

Tak for dinne svar indtil nu, jeg kan godt følge dinne betragtninger.

Kære bb1

Igen har du svaret mig, men nu da du har besluttet ikke at lade være med at svare, så kom med et uddybende svar på
Citat
Fy for pokker at sk... i egen rede!!!!!!!

jeg kunne let fortolke det sådan at du selv er med på galejen i at træne tidligt på markerne???? jeg håber jeg tager fejl?

The Real Deal

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 150 point
Dato : 21-02-09 08:38

Nu er spørgsmålet hvem der sk.... hvor og i hvilken rede

Terrænleder alle dage: Bent Ballegaard.
Søndag den 22-2-09 markprøvetræning: øvede/uøvede. Mødetid kl. 10.00
Lørdag den 28-2-09 markprøvetræning: øvede /uøvede Mødetid kl. 10.00
Lørdag den 07-03-09 Lokal markprøve Mødetid kl. 09.30

Jeg kan se andre specialklubber har aflyst marktræning på grund af vejret, men>>>>>>>>>>>??
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-02-09 11:34

Jeg har sagt, at det er slut med at debatere med dig, når du ikke holder dig til din egen tråd,men bliver personlig.

Du har søgt råd om stående hund enda hos kennelspanking - han var ude at træne den anden dag så jeg, så det er gode rådgivere du har må man sige..........

Du skal også huskel, at det vare dig der stillede spørgsmålet om brugen af el-ved hunde træning..

Hvorfra vidste du overhovedet at nogle syge personer brugte sådan et udstyr.
Gik der et lys op for dig efter samtalen med ejeren af Kennel spangking.......

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 21-02-09 13:07

Kære bb1

Tak for dit defuse svar, selv om du har besluttet ikke at svare mig

Hvor har jeg været personlig ud over at spørge dig om du selv træner hund hvor vildet skal have fred efter en lang jagttid og jeg må med sorg i sinde se du selv UDBYDER træning så tidligt på året
Under debatten om rævejaaaaaaaaaa regulering i februar, himlede du op med, at det skulle ske, uden at genere det øvrige vildt, nu træner I så hunde til stor gene for det øvrige vildt, det holder ikke vand gamle dreng.

Du er også medlem af Hubertusjægerne og i jeres bestemmelser står der
Citat
At medvirke aktivt til beskyttelse af fauna og flora og naturen i almindelighed, såvel som at forsvare jagtens interesser.

og
Citat
Vildtet, Rex Nullius, (uden undtagelse) kender ingen grænser. Rigtig beskyttelse kan det derfor kun opnå, hvis alle folkeslag tilstræber sig disse bestræbelser.

endvidere
Citat
At beskytte vildtet og dets omgivelser

Nu spørger jeg dig, er der ikke et eller andet der halter?? eller mener man ikke hvad der står i foreningens vedtægter.
Jeg tror de Danske Hubertusriddere har en anden holdning til tingene
http://www.danske-hubertusriddere.dk/index.htm

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-02-09 07:19

T R D.

Igen en ommer. Hold op med alle dine beskyldninger i og omkring min person - du kender mig ikke du ved intet om mig udover det du kan finde på nettet eller min hjemmeside, men kære ven det er bestemt ikke alt.

Derfor skal du holde op med at lege kloge åge på min bekostning.

Jeg er eksempelvis og har aldrig påstået at jeg var medlem af den forening som du skriver, at jeg er

http://www.danske-hubertusriddere.dk/index.htm

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 22-02-09 08:29

Kære bb1

Nu svare du igen nu må du snart bestemme dig til hvad ud vil men allright jeg vil så prøve at pinde tingene ud for dig endnu engang.

Jeg har aldrig påstået du har været medlem af http://www.danske-hubertusriddere.dk/index.htm det har jeg også skrevet i mit tidligere indlæg hvis du nu læser hele teksten
Citat
Du er også medlem af Hubertusjægerne

http://www.danske-hubertusjaegere.dk/ for dem har du selv linket til og de tre citater fra mit tidligere indlæg er taget fra deres side men det kan du selv kontrollere.

Citat
Derfor skal du holde op med at lege kloge åge på min bekostning.

Jeg leger bestemt ikke kloge Åge på din bekostning, jeg holder dig bare op på du selv har fremturet med at reguleringsjagt på ræv skulle forgå på en sådan måde, det ikke generede det øvrige vildt og så ser jeg du udbyder hundetræning på levende fugle i selv samme periode, hvordan hænger det sammen
Citat
Du kender mig ikke du ved intet om mig udover det du kan finde på nettet eller min hjemmeside, men kære ven det er bestemt ikke alt.

Uha er der mere

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-02-09 16:48

Jeg leger bestemt ikke kloge Åge på din bekostning, jeg holder dig bare op på du selv har fremturet med at reguleringsjagt på ræv skulle forgå på en sådan måde, det ikke generede det øvrige vildt og så ser jeg du udbyder hundetræning på levende fugle i selv samme periode, hvordan hænger det sammen( TRD`s citat )

Igen og igen og igen. Du leger kloge Åge, men magter det ikke.

Hvor har jeg skrevet, det du skriver om rævene?

Hvor har jeg skrevet at jeg er medlem i andre jagtforeninger?

Hold dig fra i det hele taget at udtaele dig om min person - for du ved intet om mig.

Du burde derimod sætte dig ind i, hvornår de store anerkendte hundeklubber begynder på forårs mark træningen!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-02-09 17:23

Bb1 skriver:

"Du burde derimod sætte dig ind i, hvornår de store anerkendte hundeklubber begynder på forårs mark træningen!!!!!!!!"

Hold da helt kæft hvor er du indskrænket bb1. At de såkadte "anerkendte" hundeklubber går i gang med træninger gør det vel ikke mere korrekt.

Så smid bleen - bb1 - og skid i din egen rede. Det ville klæde dig og det etiske element.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-02-09 18:47

HDKDADEOBDSNDFIHD

Gæt nu din tungnemme tonganeser...................................

Den der sviner i egen rede er dig, men husk at p.... i buserne varmer kun lidt.
Solen skinnede i dag og alle havde en rigtig god dag, men det kan du slet ikke fatte i din iver for at svine andre til......

Hold dig fra rødvinnen man begynder at kunne se det på din næse..............

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 22-02-09 18:53

Kære bb1

Sikket et humør du er i, havde de stakkels forarmede fulgle lugtet lunten og søgt andre græsmarker

Du skriver
Citat
Hvor har jeg skrevet, det du skriver om rævene?

Det står i forbindelse med det lovstof du henviste til under tråden rævejagt og jeg går da stærkt ud fra du overholder love og regler når der skal reguleres ræve, men når der skal trænes hund på levende fugle, så må man godt gå rundt og fløjte, råbe og skælde ud på en hund fordi den iiiiiiiiiiiikke lige gør som far siger og det må da være et stærk forstyrende element.
Citat
Hvor har jeg skrevet at jeg er medlem i andre jagtforeninger?

Du linker til en forening som hedder Hubertusjægerne. Det er en lille loge som nogen er i, der gerne vil være lidt mere end andre og lur mig ikke om du skulle have en finger med i spillet, kunne Hubertusridderne ikke bruge dig?
Citat
Hold dig fra i det hele taget at udtaele dig om min person - for du ved intet om mig.

Så lang tid du offentliggøre din gøren og laden på diverse offentlig forums, så har jeg vil lov til at stille spørgsmål?
Citat
Du burde derimod sætte dig ind i, hvornår de store anerkendte hundeklubber begynder på forårs mark træningen!!!!!!!!

Jeg har sat mig ind i de forskellige klubber og der er enda nogen som har aflyst træningen, på grund af vejret, MEN nej ikke hos dig, her bliver der kørt på for fuld damp, er det fordi du føler du er lidt ved musikken når du kan titulere dig som terrænleder det smager også lidt af fugl
Men det er under alle omstændigheder usmageligt at gå og træne hund under disse vejrkonditioner, først himler hundesportsfolket op om at der ikke er nogen fugle, så sætter de ud, skyder af udsætningen, nogen sælger jagter og når så der endelig er fred inden yngletiden, jager man rundt med fuglene og andet vildt, hvor de skal samle kræfter til foråret for at opbygge deres territorier og ynglepladser, men det ser ud til at hundesportsfolket kan gøre som det passer dem når det drejer sig om træning.
Det må være noget udueliget avlsmateriale i render rundt med, siden de skal trænes så meget og så tidligt efter endt jagt

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-02-09 18:57

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 22-02-09 19:43

Nu håber vi så på at bb1 bliver ved med at sove............ G'nat....!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-02-09 19:48

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 22-02-09 19:52

Fordi Knudsen sover, er at det har været en hård dag, hvor han skullet fortælle om hans store bedrifter, blandt andet hans store bedrift>>>>>>>>>grandelhinden og så har der sikkert også vanket en lille en i ny og næ

Du tonganeser det er da noget forbandet svineri du går rundt og p..... i busserne på Fyn, det er da hvad Knudsen påstår
Den der sviner i egen rede er dig, men husk at p.... i buserne varmer kun lidt.
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-02-09 20:00

Så køre tråden af sig selv igen..............................
Tonganeseren bor skam ikke på Fyn. Det har han selv skrevet til mig i en mail....
Den gang han forsøgte at bilde mig ind at han var en kvinde......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-02-09 21:01

Nedenstående r skrevet af TRD :
"musikken når du kan titulere dig som terrænleder det smager også lidt af fugl" -
Ja det smager lidt af pluthøns - men nu er det altså bb1`s revir det foregår på - og så er han altså terrænleder - ikke at forveksle med terrinleder.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 22-02-09 21:51

Det er da godt at jægerne der skriver i denne tråd ikke er på skudhold af hinanden.
Jeg sidder og tænker på om det er forsvarligt at de er bevæbnede.

Bjørn

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-02-09 22:11

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-02-09 22:16

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-02-09 22:24

Og jeg ærgrer mig over alle de mails.....troede jo at det var et spørgsmål vedr. fugle

Lidt med fugle kan det få nu... jeg snupper lige en vinge---så jeg undgår flere mail

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-02-09 22:26

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-02-09 11:04

Så lang tid du offentliggøre din gøren og laden på diverse offentlig forums, så har jeg vil lov til at stille spørgsmål?

Hvor findes der en lov der siger det kære TRD - er det en du har opfundet?
Forskellen på dig og mig er at jeg gør det i fuld offentlighed - du gør det annonymt

Det står i forbindelse med det lovstof du henviste til under tråden rævejagt og jeg går da stærkt ud fra du overholder love og regler når der skal reguleres ræve, men når der skal trænes hund på levende fugle, så må man godt gå rundt og fløjte, råbe og skælde ud på en hund fordi den iiiiiiiiiiiikke lige gør som far siger og det må da være et stærk forstyrende element.

Hvis det står i bekendtgørelse vedr. regulering af ræve - så er det da ikke noget jeg har skrevet -
hold dig til fakts. Det er det klogeste hvis ikke man vil komme galt afsted.

Du linker til en forening som hedder Hubertusjægerne. Det er en lille loge som nogen er i, der gerne vil være lidt mere end andre og lur mig ikke om du skulle have en finger med i spillet, kunne Hubertusridderne ikke bruge dig?

Fordi man linker til en forening behøver man ikke være medlem af den, det er der heller ingen lov der påbyder og du skal holde op med dine sjofelheder. Hvis jeg ønskede at være medlem af en bestemt forening så havde jeg nok indmeldt mig.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-02-09 14:12

Man skal nok være mere end almindelig dum for at smide følgende kommentar på hjemmesiden:

Hvor findes der en lov der siger det kære TRD - er det en du har opfundet?
Forskellen på dig og mig er at jeg gør det i fuld offentlighed - du gør det annonymt

Ja, det er såmænd bb1 der endnu engang tumler rundt i manegen.

Omvendt kunne man skrive, at det ikke er ulovligt at skrive på et offgentligt tilgængeligt medie, især når man besvarer en offentlig tilgængelig henvendelse fra en tumpe i Bottrup.

Og hvorfor så megen snak om anonymitet? Ændrer det på meningen, når der skrives anonymt? Hvorfor denne interesse - Bette Bent? Er det måske på grund af din "evne" til at rubricere dine medmennesker?

Men, på den anden side, så gør det det hele langt morsommere, at det piner dig, at du ikke ander en fis om hvem der skriver.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-02-09 16:20

"Gæt nu din tungnemme tonganeser...................................".

Ja det skrev bette Bent Guddødemig. Ren og skær rascisme, som jeg først opdager ved 10. ende gennemlæsning af hans jammerlige brug af det sagesløse danske skriftsprog. Hvad har tonganeserne gjort dig, siden du kalder en tonganeser for tungnem?? Vi fra Tonga er kloge mennesker - med humoristisk sans.

Jamen så vil jeg kvittere:
Klem Philipensen ud.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 23-02-09 16:24

Kære bb1

Du går det ikke let for dig selv, men nuvel vi må til tasterne

For at du kan følge med bliver jeg nødt at citere mine egne tidligere kommentare og din sidste svar og så til slut min holdning til det du har skrevet.

Mig selv
Så lang tid du offentliggøre din gøren og laden på diverse offentlig forums, så har jeg vil lov til at stille spørgsmål?

Ham selv
Citat
Hvor findes der en lov der siger det kære TRD - er det en du har opfundet?
Forskellen på dig og mig er at jeg gør det i fuld offentlighed - du gør det annonymt

Jeg har før skrevet til dig at i Danmark er der ytringsfrihed og når du så fremstår i diverse offenlige forums med der til hørende meninger så har jeg lov til at stille dig spørgsmål hvad enten jeg er den ene eller anden person, SÅDAN ER DET GAMMEL DRENG. Hvis du vil have ændret på det, her på Kandu, må du gå til admin og få det lavet om, ind til da kan du bare lade være med at kommentere mine spørgsmål
Citat
Hvis det står i bekendtgørelse vedr. regulering af ræve - så er det da ikke noget jeg har skrevet -
hold dig til fakts. Det er det klogeste hvis ikke man vil komme galt afsted.

Jeg holder mig til fakta, du henviser til en lov angående ræveregulering, når du gør det skal du sørge for at få det hele med, men det er måske kun det du selv kan bruge i en lov, du fremhæver og det som ikke har din interesse sorteres fra uha uha
Hvorfor skulle jeg komme galt afsted? er det en af dine slet skjulte trusler
Citat
Fordi man linker til en forening behøver man ikke være medlem af den, det er der heller ingen lov der påbyder

Hvor har jeg skrevet at du ulovligt er medlem af en forening
Citat
Du skal holde op med dine sjofelheder.

Hvor har jeg været sjofel, jeg ved ikke hvad du mener med det, kan du ikke lige definere ordet sjofel

Kære Nordstedt1

Jeg troede også jeg kunne få en fornuftig forklaring på hvorfor hundsportsfolket gik og lavede uro i den tid hvor vildet skulle have fred inden yngletiden, men talerøret for hundesportsfolket har åbenbart den opfattelse at når man er hundesportsmand så gælder den regel ikke og jeg må sige at den begrundelse der er givet for den tidlige træning, er ret så mangelfuld
Citat
Du burde derimod sætte dig ind i, hvornår de store anerkendte hundeklubber begynder på forårs mark træningen!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-02-09 16:28

Jeg har før skrevet til dig at i Danmark er der ytringsfrihed og når du så fremstår i diverse offenlige forums med der til hørende meninger så har jeg lov til at stille dig spørgsmål hvad enten jeg er den ene eller anden person, SÅDAN ER DET GAMMEL DRENG. Hvis du vil have ændret på det, her på Kandu, må du gå til admin og få det lavet om, ind til da kan du bare lade være med at kommentere mine spørgsmål

Du fatter blot ikke at det der gælder for dig gælder for alle andre også

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 23-02-09 16:38

Kære bb1

Nu rabler det helt for dig, nu har du igen ikke svaret på mine spørgsmål, jeg skal gøre det kort.

Definer ordet sjofel?

Hvad er det jeg skal passe på for ikke at komme galt afsted?

Hvorfor træner i hunde når vildet skal have pause inden yngletiden?

og din sidste defuse kommentar må du også uddybe

Citat
Du fatter blot ikke at det der gælder for dig gælder for alle andre også

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-02-09 16:48

Sjofel er: Hvis du nedladenskriver, at jeg nok ikke kan blive medlem af en given forening.
Det aner du jo intet om - hvad enten du er ung eller gammel.

Du er før kommet galt afsted - som da du ikke kunne/ville kende forskel på regulering og jagt.....

Jeg driver ALDRIG hunde træning i yngle tiden - hvorfor skriver du nu pludselig det - sig mig engang helt ærlig er dit IQ meget lille eller er du blot dum?

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 23-02-09 17:01

Kære bb1

Citat
Sjofel er: Hvis du nedladenskriver, at jeg nok ikke kan blive medlem af en given forening.
Det aner du jo intet om - hvad enten du er ung eller gammel.

Det har intet med sjofelhed at gøre
Citat
Du er før kommet galt afsted - som da du ikke kunne/ville kende forskel på regulering og jagt....

Visse vasse hvis du vil benægte at regulering ikke er en form for jagt, så er din IQ slet ikke målebar.
Citat
Jeg driver ALDRIG hunde træning i yngle tiden - hvorfor skriver du nu pludselig det - sig mig engang helt ærlig er dit IQ meget lille eller er du blot dum?

Ovenstående viser med al tydelighed at du ikke læser en tekst igennem inden du fare i blækhuset, om det er tegn på din lave eller knap målebare IQ + en grand-el dumhed, må være op til andre at bedømme, jeg har skrevet
Hvorfor træner i hunde når vildet skal have pause inden yngletiden?
Se det er noget helt andet, så svar nu på det gamle dreng

Jeg tror det var DR der kørte et program der hed SURE GAMLE MÆND de vil til og lave en ny serie du er selvskreven

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-02-09 17:22

Nu rabler det helt for dig min ven. Du laver om på spørgsmålene og når jeg så stiller dig nogen svare du ikke..

Sådan kan en debat ikke fortsætte - en hver kan se, at den ikke foregår imellem ligeværdige og det at du er annonym gør at DU ikke er lige værdig og ikke har krav på svar.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-02-09 18:53

Bb1!
Du er uværdig - selv om du fremturer med navns nævnelse.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 23-02-09 19:24

Citat
Nu rabler det helt for dig min ven. Du laver om på spørgsmålene og når jeg så stiller dig nogen svare du ikke..

Sådan kan en debat ikke fortsætte - en hver kan se, at den ikke foregår imellem ligeværdige og det at du er annonym gør at DU ikke er lige værdig og ikke har krav på svar.

Læg liiiige mærke til hvad bb1 han skrev i sidste linje. Jeg citerer "At du er anonym gør at DU ikke er lige værdig og ikke har krav på svar"...citat slut.

Nu spørger jeg så; bb1, hvorfor svarer du så på samtlige indlæg fra anonyme..???
Alle, med undtagen lige dig er anonyme.
Modsiger du, som sædvanlig ikke dig selv......OSSE I DEN GRAD !!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-02-09 19:27

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 23-02-09 19:38

Godnat, lille Tumbo og visselul..................... Z

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-02-09 21:46

Sidder og ser Oscar uddelingen.
Skulle vi ikke indføre vores egen Oscar nominering. Vi kunne kalde en sådan happening for "Årets Røvtur" - det smager da lidt af Balle.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-02-09 16:52

Du Tonganeser hvad mener du egentlig med
Men nu er det altså bb1`s revir det foregår på - og så er han altså terrænleder - ikke at forveksle med terrinleder.
Jeg er lidt forviret, MENER du terrinleder eller latrinleder hvis det er mig der har fået noget galt i halsen undskylder jeg mange gange

Nå men nu til det sagen drejer sig om, unødvendig hundetræning og forstyrelser når vinteren står på, det burde ikke være nødvendig så tidlig på året og det skyldes helt sikkert dårligt avlsmateriale, men støvlepudsere skal trænes jævnligt ellers går de helt istå men nu til det aller mest vigtige.

Efter den megen træning og forstyrelse på terrænlederens terreæn, var der en livlig diskution omkring bordet hvor de trætte hundefører fik en lille en for man bliver tørstig af at fløjjte og råbe efter hundene når de løber efter hare og preller på fugle.
Den større palaver drejede sig om fremtidens Hubertusjagt på Løvenholt og nu skulle der nye og andre boller på suppen, man ville tage tyren ved hornene og lave noget anderledes spændende og fornyelse, NU skulle Hubertusjagten forgå på hesteryg ja, ærede tilhøre i har læst rigtig.

Nu var spørgsmålet hvilken form for heste der skulle bruges under jagten, enkle var inde på det skulle være fuldblodsarabere, men de måtte erkende at så ville hundene (støvlepudserne) ikke kunne følge med og da de ærede deltagere ikke var de store ryttere, var der også nogen betænklighed ved, om det ikke var med nogen fare for liv og lemmer og sætte sig op på en fuldblodsaraber
Pludselig var der en som fik en lysende ide, jagten skulle forgå fra en Islandsk pony og hvis man kunne få Islænderen til at gå i tølt kunne der også afgives et mere kontroleret skud medens hesten var i bevægelse, så derfor blev det enstemmigt vedtaget at foråret skulle bruges til rideundervisning på Islandske heste
Til sidst var der også en levende debat om hvilke sadler der skulle bruges, alt lige fra den traditionelle, til western modellen, men der var så stor uenighed, at spørgsmålet ville blive taget op under næste gang hundetræning>>>>>>>>>>>>>>>>>>et var man dog enig om, DAMESADDEL kunne ikke komme på tale, da en havde prøvet dette for et stykke tid siden og han havde stadig en så skinger stemme at flere at deltagerne havde pådraget sig tinitus
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-02-09 16:55

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-02-09 17:27

Min tante har fortalt mig, at ingen (nada-Zero) nogensinde har fået terrinleder Ballegaard til at grine af en vittighed. Man diskuterer stadig på egnen, om han i virkeligheden er døv. Derfor er der opstået en særlig form for morskab på egnen, altså når Ballehyleren er til stede. Så fortæller man en rigtig dum vittighed, som ingen kan grine af. Når pointen er færdig, så holder alle vejret og iagttager Ballerhyleren. Derpå skriger alle af grin.

Kære "Sandhedsvidnet":
Jeg mente faktisk "terrinleder", idet jeg kom i tanke om, at det jo er værten der deler gullash`en ud til gæsterne. Men efterfølgende bliver der vel også brug for et lokum, og hvis Ballehyleren traditionen tro, spenderer et beskedent beløb på gullash`en, så bliver der nok trængsel foran lokummet. En tidligere gæst har faktisk fortalt mig, at der var udbredt misnøje med den slatne forlorne skildpadde uden æg (dem havde Ballehyleren nok nolet til egen avl), som Ballehyleren engang serverede for et hold sagesløse gæster. Nogle var af den mening, at Ballehyleren vistnok gik efter ussel mammon og ikke efter at betjene sine gæster på passende vis, altså de gæster som havde betalt for kosten.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-02-09 17:30

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-02-09 20:44

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-02-09 21:05

Det er godt bette Bent. Bliv ved med det.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-02-09 21:10

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-02-09 21:12

Endnu et bevis på at man ikke kan stole på dig. Du tyvsov jo - din skurk.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-02-09 21:15

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-09 15:16

http://www.jaegerforbundet.dk/page651.aspx?recordid651=1125

Her får sådan en tråd ikke mulighed for at overleve,

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-02-09 16:06

Ah, ha, ha, ha, haaaaahhhhh og et lillebitte ha.

Sig mig engang - bette Bent.
Du smider i tusindevis af overflødige bemærkninger ind på DJ`s hjemmeside og optræder mindst lige så uforskammet som på de andre hjemmesider, som har smidt dig ud. Du er blevet latterliggjort den ene gang efter den anden på DJ-siden, og folk har ytret vantro over, at du får lov til at fortsætte.
Ændringen på DJ-siden er alene tænkt på dig - min fine ven. Du er squ blevet berømt - bette Bent. På grund af al din ævl har DJ ændret reglerne på hjemmesiden. Fantastsik. Godt gået Hyler.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 25-02-09 16:17

Kære bb1

En kort bemærkning
Citat
Sådan kan en debat ikke fortsætte - en hver kan se, at den ikke foregår imellem ligeværdige og det at du er annonym gør at DU ikke er lige værdig og ikke har krav på svar.

Hvorfor svare du så

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-09 16:20

Bevis hvad du skriver klovn - Hvis DJ ikke ønskede min tilstedeværelse havde de jo nok smidt mig ud for flere år siden, det var da lettere end at lave hele debatsiden om,men dig derimod du kan ikke deltage der og det piner dig din snog

Hvor dum har man lov til at være. Her hvor man kan være annonym meget, men hvor man skal stå ved det man skriver med navn og medlemsnummer. Der kan man ikke hyle, som du gør

Det er heldigvis også ved at gå op for folk herinde - glædeligt!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-02-09 16:24

Fjols. Du betaler for at være medlem - derfor bliver du ikke smidt på porten, selv om rigtig mange gerne så din hæl. Jeg mindes ikke, at nogen er blevet ekskluderet i DJ - men ret mig, hvis det er tilfældet. Til gengæld er du blevet fyret af DJ.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-02-09 16:27

Nu holder DJ deres beskidte vasketøj indenfor "familien" og lukker sig ud mod samfundet. Er det ønskværdigt, fordi en tumpe fra Bottrup ikke kan opføre sig ordentligt? Vorherre bevare os.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-09 16:32

Igen er du komplet fuld af løgn. Jeg er aldrig blevet fyret fra DJ, men du har ret i at D.L.S er den eneste jagtlige forening, der har ekskluderet medlemmer endda fire gange. Andre foreninger kan tale om tingene og i værste fald bede folk om, at gå....

Men det kan din forening ikke for den består at nogle skavderhoveder,som tror de kan opføre sig, som små konger, der kan reagere over pøblen og du er helt sikkert en af dem i hver tilfælle har du her i debatten bevidst, at du ikke har spor begreb om foreningsarbejde og samarbejde med andre mennesker.

Dine evige postulater viser det.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 25-02-09 16:35

Kære bb1

Jeg ved ikke om det er gået op for dig men der er et hav af anonyme personer som bruger Kandu og sjovt nok hvis en anonym støtter dig i et eller andet spørgsmål, det har du ikke nogen samvitighedskvaler over, MEN når så folk stiller dig nærgående spørgsmål, så er himlen ved at falde ned over hovedet på de stakkels spørgere, hvor du både kræver navn nummer og grad

Svar nu på hvorfor du træner hund på levende fugle så tidligt på året.

The Real Déal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-09 16:36

Dit sidste indlæg er så dumt så selv din gamle tante, faster eller hvad det nu var hun var må græmme sig.
Hvis du ønsker at deltage i debatten på DJ`s Hjemmeside, så meld dig ind!!!!!!!

Men det tør du ikke, forså kan alle se hvilken du er.................

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-02-09 16:38

Men hvad så med dine skriverier om "Safarihøvdingen"? Det er jo slut nu. Fandes osse - ikke sandt - bette Bent? Nu må du kun lovprise DJ - ellers bliver skidtet slettet.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-09 16:51

Du er og bliver kun en der som du ikke har en pind begreb om. Jeg kan skrive hvad jeg vil om negerhøvdingen. Den eneste jeg slipper af med er dig og det har jeg ikke noget imod, for du er komplet rådden......

Husk nu det der med rødvinen, din næse er efterhånden så blå, så selv din rige tante ikke kan kende dig mere.

Jeg slutter nu for ikke at iritere de andre brugere her også må vi jo se om ikke snart, der er nogen der vågner op og siger ud med DLS hylerne. For de diskutere jo blot med sig selv - når ikke lige jeg gider svare dem og det har jeg ikke tid til mere.......... så

_ men husk lige at fortælle hvad det er jeg er fyret fra i DJ!!!!!!!! Det kunne jo være jeg havde løn til gode.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-02-09 17:49

Det har jeg såmænd skrevet om tidligere - men for din skyld gentager jeg gerne. Du nolede brevpapir med DJ/Kaløs hovede og skrev et brev til DLS`s trykkeri i Ry. Vi har stadig brevet. Du påstod, at DLS ikke havde pengene til at betale for arbejdet, som trykkeriet udførte for DLS. Der var også andre grunde, men da jeg kun skriver hvad jeg kan stå inde for, så skal det være usagt. Men nu skal du se - bette Bent. Nu melder jeg mig igen ind i DJ - og følger dig igen. Du får ikke et ben til jorden. Og denne gang går jeg ikke efter bolden.
Og hvad angår de øvrige brugere på Kandu, så har de i flere år måtte affinde sig med dit ukvalificerede bavl. Kun godt hvis de slipper for det.
Men havde du undladt at svine DLS til, så havde vi ladet dig være. Det har hele tiden været dit ansvar, at læserne har måtte lægge "ører" til skriverierne - som dog også har sin egen humor. Men den slags forstår du ikke - din stakkel.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-02-09 18:21

Men så et godt råd:
Bliv du ved med at fylde DJ`s hjemmeside med dit ubrugelige bavl i form af hensvisninger til pressen og YouTube. Tror du ikke at vi andre selv kan finde frem til den slags. Men det hører godt sammen med, at du betragter dig selv som noget enestående. Og ja, det er du. Du står helt alene.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 25-02-09 18:21

"Det har hele tiden været dit ansvar, at læserne har måtte lægge "ører" til skriverierne - som dog [U]også har sin egen humor[/U]. Men den slags forstår du ikke - din stakkel.

Ja mon ikke, men jeg undre mig over at mennesker der har den samme hoby ikke kan finde ud af at tale sammen.

Bjørn

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-02-09 18:39

Du har så evigt ret - Bjørn, og i dagligdagen går det strygende, med at være sammen om en hobby. Men det har været forstemmende, gang på gang, at skulle affinde os med bb1`s sædvanlige nedsættende bemærkninger om en forening, som kun arbejder positivt for jagtsagen. Det spetakel bb1 har forårsaget tjener kun til nedbrydelse af offentlighedens respekt.

Men jeg er med på den værste - og jeg vil hjerténs gerne indgå i et eksperiment. Nu forholder jeg mig kun til bb1`s meninger - som jæger, men han kan ikke lade være med at svine os til - altså os i DLS.

Men igen - du har fuldstædnig ret.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 25-02-09 18:46

Her er lidt udpluk fra DJ debatten.....mere kan evt. følge.
Igen bb1 der rager uklar med alt og alle.

Læser man så under bb1's tips.....ja, så kommer kvalmen.
Bent vil kun balladen

Dj debat. Jeg har sat x'er istedet for navne - Ja, dog ikke bb1's
Citat
Debatten der svandt…

Under overskriften ”I stå” rejser nærværende hjemmesides reelt eneste tilbageværende ”debattør” Bent B. retorisk spørgsmålet, hvorfor debatten på www.jaegerne.dk er gået i stå? Når selv samme ”debattør” så efterfølgende roder sig ud i længere tvivlsom forklaring på tingens tilstand, så er der for alvor grund til at trække på smilebåndet.

Sandheden er såre enkel. For efter at have fået det røde kort på flere andre jagtrelaterede hjemmesider, har Bent B. fundet sig et fristed på www.jaegerne.dk, hvor han af mærkværdige årsager nærmest uhæmmet har kunnet slå sig løs i gennem en længere periode. Det er i øvrigt i den forbindelse tankevækkende, at Bent B. blot få år efter han har ageret på f.eks. Jagtformidlingen under nickname allerede har fortrængt/glemt, at han har deltaget med barsk og bram i jagtdebatten på den aktuelle hjemmeside.

En gennemgang af faktuelt tråde og indlæg her på jægerforbundets hjemmeside afslører desværre naglefast, at der reelt ikke er nogle debattører, som længere ser noget formål med at indlede en debat med Bent B. I stedet er Bent B. af mangel på bedre begyndt at kommentere og diskutere sine egne indlæg.

Derfor burde der måske snarere være rejst spørgsmålet. Hvorfor Bent B. er endt med at debattere med sig selv? Måske fordi mange brugere af siden har fravalgt at kommentere aktuelle indlæg, fordi deres bidrag efterfølgende sporenstregs rubriceres af Bent B. som værende enten sort eller hvidt eller ”ondt” eller godt. Hvilket ikke er befordrende for en meningsfyldt debat al den stund, at virkeligheden mestendels er grå og dermed nuanceret. Ovennævnte kan i øvrigt fin relateret til Bent B. bombastiske oplysning i sit indlæg ”i stå”, om at jagt ikke er tilladt fra kunstigt skjul. Pointen er jo præcist, at noget jagt er forbudt fra kunstigt skjul, mens andet jagt er tilladt.

Af ren og skær kedsomhed eller mangel på respons om man vil kaster Bent B. så i stedet grus efter flere af de øvrige jagtrelaterede hjemmesider, fordi de har fastholdt muligheden for at agere anonymt. Men faktuelt så er der immervæk i modsætning på nærværende hjemmeside masser af god debat på jagtformidlingen netop, fordi de gør brug af moderatorer, som i vid udstrækning har held til at tøjle uregerlige debattører. Lad så gå at der lejlighedsvis går lige lovlig Familie Journal over siden. Men det er dog langt at foretrække frem for det, der på tiden udfolder sig her siden.

Med venlig hilsen
xxxxxxxxxxxxxxxxx

#1 v - xxxxxxx, xxxxxxx - 18-01-2009 12:37 Skriv svar
Selvfølgelig kan man kun se den slags udgydelser, fra den humoriske side, især når man kender afsenderen, men på den anden side var det da rart, at der også kunne findes plads til lidt andre relevante indlæg, fra seriøse medlemmer, med nogle bidrag, uden den form for nedsabling.

Nu er det kun links til diverse hjemmesider, og forsøg på genoptagelse af gamle fnidder fadder krige med alt og alle, der bidrages med.

En ny side er dog, at man nu modtager man private mails, langt under bælterstedet med udsøgte kommentare om hvad man skriver her på siden, fra den gode Ballegård, det er komplet latterligt, men ikke lige frem befordrene for udviklingen her på siden, hvis det er hans sædvanelige praksis med den slags private mails. Det kan da afholde en del for at skrive her.

Det er fint at Web Master trods alt, er så småt begyndt på at fjerne de formålsløse angreb på andre og deres meninger,
det er dog en start.

Mvh

#2 Debatten der svandt - Bent Ballegaard, Løsning - 18-01-2009 15:29 Skriv svar
En gennemgang af faktuelt tråde og indlæg her på jægerforbundets hjemmeside afslører desværre naglefast, at der reelt ikke er nogle debattører, som længere ser noget formål med at indlede en debat med Bent B. I stedet er Bent B. af mangel på bedre begyndt at kommentere og diskutere sine egne indlæg.Citat slut.

Det er bestemt heller ikke meningen eller målet med de indlæg, jeg har bidraget med, at de nødvendigvis skal føre til en debat.
Langt de fleste har været af oplysende karakter opgså når de gik lidt i rette med Råvildtforeningen eller D. L.S.

For jeg ved udmærket godt, at der findes personer, som ikke kan tåle, at andre har en anden opfattelse af tingene end den de selv- mener er den eneste rigtige.

For xxxxxxxxx vedkomne er nøgle ordet: Råvildtforeningen.
For xxxxxxxx: Er det hans tilhørsforhold til D. L. S.

Det der blot er kedeligt i denne tråd er, at de to debattører er faldet i den samme grøft, som andre, der ikke forstår, at en tråd der debatteres drejer sig om emnet og ikke den person, der har skrevet det.

Det var min påstand, at trafikken her var for lille fordi man ikke kan være anonym. Det skøjter I begge let og elegant henover. At jeg har en del indlæg kan under ingen omstændigheder afholde nogen fra, at deltage her.
Se nu blot I to nu har I igen haft lejlighed til, at skrive” noget” om den grimme Bent Ballegaard, som har været lidt efter Jer nogle gange, fordi Jeres indlæg ikke har holdt sig til emnet, men også førhen mere har været rettet mod personen.
Læn Jer nu tilbage og glæd Jer over, at det har været muligt og glædelig er det da, at trafikken så igen stiger, men lov mig en ting hold Jer til emnet og undlad personfnidret.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-09 19:30

Tonganeser i egen høje person. Kunne du ikke lige ligge dette brev, som du påstår, at jeg har skrevet til Ry bogtryk ud her! - du skriver jo at I har det!!!!!

Du påstår du er retskyndig - så må du da også vide, at det er ulovligt at beskylde nogen for, at stjæle selvom det kun skulle være brevpapir.

Jeg vil fastholde dig på denne sag - for den har D.L.S. nu haft masser af år til, at undersøge og havde de haft det mindste lille bevis, så var jeg nok blevet slæbt i retten for flere år siden.

Nej, min gode ven. Det brev var ikke skrevet eller afsendt af mig,men jeg ved naturligvis af hvem.

Du Tonganeser skal være velkommen til at melde dig ind i DJ igen, som du forlod i vrede. Da din lokale jagtforening ikke ville have med dig at gøre, men du skal blot vide, at du er langt mere berygtet i DJ`s ledelse end jeg er.

Så træder du ved siden af, som du har gjort her ved urigtigt at beskylde nogen for at lyve, så ved jeg hvem af os, der bliver smidt ud.

Kom nu med det brev,så jeg også har mulighed for at kende dets indhold. Jeg ved som sagt kun hvem, der har afsendt det..

Desuden så tænk lidt over disse bogstaver: DEEKEBB - Jeg ved altså hvem Tonganeseren er og du burde kende mig så godt efterhånden, så du ved, at jeg ikke glemmer heller ikke når det gælder penge........

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-02-09 22:33

Det er jo altid noget at du erkender tilstedeværelsen af det omtalte brev. Du plejer jo at lyve dig fra alt, indtil man har direkte fat i din bukserøv. Du forsøger også delvist denne gang, men så må der jo være en der har underskrevet med dit navn - og det kan du vel ikke have - vel - bette Bent. Så må du gå til politiet og forlange DLS`s ledelse til ansvar for at havbe forfalsket din underskrift. Det synes jeg du skal gøre.
Hvis du skal have en kopi af brevet udleveret - så kunne du jo aldtid henvende dit til foreningens bestyrelse, som givetvis vil tilsende din advokat en kopi af det omtalte brev. Jeg tror bare du skalb bede pænt - eventuelt med tungen ud af halssen. Det vil se grimt ud, men nød lærer nøgen kvinde at spinne.
Jeg ved ikke, hvad du lider af - bette Bent. Er det en eller anden form for identitetskrise som eventulet kan behandles med medicin? Da jeg var dreng, legede vi også med bogstaver - sådan som du gør det. Men vi voksede fra den slags, mens du sidder fast i mudder til halsen - og nulrer philipenser. Hvem tror du da jeg er? En eller anden som har fået nok af dig og dine løgne - eller hvad sker der dog i din besynderlige hjerne?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-02-09 22:36

Du vil måske også benægte, at du på DJ siden gentagne gange beskydlte foreningens tidligere kasserer for at fifle med kassen?? Og vil du også benægte, at du blev anmeldt i sagen??? Jeg er spændt på dit svar, fordi alle i DJ har læst de pågældende beskyldninger i JAGT`s læserbrevkasse. Lad os nu se hvor fuld af løgn du kan være.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-09 23:34

Du er så fuld af løgn, så en hver kan se det!- så leg du med dig selv!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-02-09 23:52

Hvilken ynkelig retræte - stakkel.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-02-09 03:35

Nej, min ven vi ses blot på Danmarks Jægerforbunds debatside. Det skriver du jo selv og det glæder jeg mig til.....

Og vil du også benægte, at du blev anmeldt i sagen??? citat slut

Spørgsmål til dig: Hvilken sag, hvornår og anmeldt af hvem???????????

Sådanne løgne kan alle slynge ud, men når beviserne skal på bordet. Kniber det

Godkendelse af svar
Fra : TheRealDeal

Dato : 26-02-09 06:39

Tak for svaret Sandhedsvidnet.