/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
internet explorer
Fra : Mille1966
Vist : 596 gange
50 point
Dato : 20-02-09 12:44

Har lige fået en lille Eee pc 900 men jeg vil gerne have internet explorer 8 på
Kan jeg få det ?? og hvordan

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-02-09 12:51

Nej det kan du ikke, du kan måske få en gammel Internet Explorer til virke nogenlunde med Wine som er et program der kan køre nogle Windows programmer under Linux.
Men hvorfor den langsomme browser ? Brug dog Firefox, er det fordi der er nogle sider som du ikke kan Bruge Firefox til ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-02-09 12:51

Øh forresten har du Windows eller Linux på den lille bærbare ?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 20-02-09 13:44

Eftersom hun har stillet spørgsmålet i Linux -. må man gå ud fra det.

Du skal være klar over betaen har fejl og er IKKE færdigudviklet endnu - Men ellers er det som OVN sioger - der skal Wine til som ligger i din Distroes pakkehåndtering.

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 21-02-09 09:41

oki
Der er bare hjemme sidder som jeg ikke kan åbne

Kommentar
Fra : peque

Dato : 21-02-09 09:43

Hjemmesider du ikke kan åbne???
Det lyder meget utroligt - Hvilke hjemmesider er det for nogle som man ikke kan åbne med andre browsere - Så er det ihvertfald nogle der ikke overholder standarderne eller er fulde af fejl

Men giv os linkene ?

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 21-02-09 10:35
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 25 point
Dato : 21-02-09 23:26

Den side vises da fint med Firefox på min Ubuntu, og det viser sig at serveren står i Stor Britanien er det visning der er problemer med ? Eller har du en login som ikke virker ?

Godkendelse af svar
Fra : Mille1966

Dato : 02-03-09 11:49

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-03-09 11:52

Ingen forklaring om du kan se siden, eller bare har opgivet