/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Autostol.
Fra : Laika_pigen
Vist : 527 gange
54 point
Dato : 20-02-09 09:19

Hejsa.

Når nu den tid kommer med min datter ikke kan være i den autostol som hedder 0-13kg
Hvilken autostol er så bedst?

9-18kg?
elle
9-36kg?

Håber nogen kan hjælpe mig.

Hilsen Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-02-09 09:31

Hej - Tænk har lavet en forbrugerundersøgelse af autostole, den kan du se her - nederst på siden er der flere artikler. Håber det går godt med din datter

http://www.babybusiness.dk/taenk-forbrugerraadet-tester-autostole-2008.html

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 20-02-09 09:32

Det kommer meget an på hvor dan hun er bygget... Hun skal passe i stolen... Men Rømer eller Akta Graco vil være et godt valg, men ud i baby Sam eller Ønskebørn eller ligende og prøve sid dem med hende og find en som også passer til bilen...

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-02-09 09:37

Hejsa HelleBirgitte.

Det går godt med min datter, hun bliver dejlig stor og har fart på.

Jeg tror jeg fik formuleret mig lidt forkert. *S*

Jeg mener om en 9-18kg er bedre end en 9-36kg eller hvordan?
Vil jo kun min datter's det bedste så vil ikke købe en 9-36 kg hvis en 9-18 er meget bedre og mere sikker.

Vi er rigtig glade for Recaro, (har den i 0-13kg) så det bliver det mærke igen.

Hilsen Laika_Pigen.

Accepteret svar
Fra : Ekspress105

Modtaget 64 point
Dato : 20-02-09 09:41

Som sagt så kommer det an på pigens bygning Vores knægt kunne ikke være i en 0-13 til han vejede 13 kg... han vejede 9-10 kg da han kom over i en til 18kg... Så det skal du altså ud og prøve med hende... Hvis hun ikke passer godt i en stol så er den jo ikke det bedste valg

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-02-09 09:47

Nej det kan der være noget om.
Hun er 3mdr gammel lige her om snart. Så der er noget tid til endnu. Og hun vejer kun 5600gram og er 62cm.
Så hun er ikke den største i klassen. Så regner ikke med hun skal ud af den vi har nu sådan lige med det samme.
Men mange tak for rådet.

God weekend.

Hilsen Laika_Pigen

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-02-09 09:48

Tak for svaret Ekspress105.

God weekend.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 20-02-09 09:49

Hehe der går da lige et par dage endnu da -gg- Men var så lidt og også go weekend til dig