/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
webhoteller
Fra : nilsen
Vist : 925 gange
100 point
Dato : 19-02-09 23:47

gd
Jeg søger
Billig web-hotell med frontpage extension
min 5 mail adr. og 500-1000 mb plads
Jeg har one.com - som ikke lenger understøtter fp
Ligeledes firebee - hvor jeg ikke syntes om kontrollpanelet - antall mail.adresser etc.
Prismessig er disse imidlertid gode
mvh
Nilsen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-02-09 00:01

Du skal være opmærksom på at flere og flere webhoteller vil ophøre med at understøtte frontpage extension idet frontpage stoppede i 2006.

Mit eget wehotel http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100 er også stoppet med at understøtte frontpage extension som du kan læse her http://faq.domaindirect.dk/index.php?action=artikel&cat=6&id=71&artlang=da

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 20-02-09 11:30

Skulle denne ikke kunne klare di n opgave

http://www.unoeuro.com/products.php

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 20-02-09 11:53

gd
unoeuro virker interessant, jeg kommer tilbage på dette senere.
Noen erfaring med dette hotell??
mvh
Nilsen

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 20-02-09 12:16

Du kan prøve http://findwebhotel.dk/
Hvis du klikker på "flere" lige under søg, får du en masse søgemuligheder .

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 20-02-09 12:34

Jeg tror du bør overveje at flytte din side til noget andet end frontpage. Det er noget forældet bras ... for nu at sige det mildt... forresten var det også noget bras INDEN det blev forældet!

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 20-02-09 13:43

Jeg vil give lassethorsted ret i øvrigt, men undlod at kommentere det først .

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-02-09 15:31

Hvis du overvejer at gå væk fra frontpage pga. at extensions ikke er understøttet, så overvej Kompozer http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.php som er gratis.
Programmet laver valideringssikker kode, og kan downloades via ovenstående links nederst på siden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-09 16:07

Led hér: http://www.internetplads.dk/

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : heseda

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-09 07:03

Jeg har 2 domæner liggende der og har ALDRIG haft nogen problemer med dem, jeg kan varmt anbefale dem
http://www.unoeuro.com/products.php

Godkendelse af svar
Fra : nilsen

Dato : 21-02-09 07:32

Tak for svaret heseda.

Du var den første som svarte brugbart på mit spørssmål.
Jeg har levet med FP i mange år, og 2003 virker ganske fint hos mig, jeg gidder ikke sette mig ned for at lære noen nye programmer, så lenge det jeg har "seems ok".
html kodene tar for lang tid at lære.
At FP måske ikke er det bedste, ved jeg af uttalige besvarelser når man stiller et spørsmål om FP, svarene er da som regel at man skal finde sig et annet program.
tks agn.
Nilsen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-09 08:56

Citat
Jeg har levet med FP i mange år, og 2003 virker ganske fint hos mig, jeg gidder ikke sette mig ned for at lære noen nye programmer, så lenge det jeg har "seems ok".

Ja ..og resultatet bli'r derefter

Citat
html kodene tar for lang tid at lære.

Ja ...ca. ½ time

Citat
At FP måske ikke er det bedste, ved jeg af uttalige besvarelser når man stiller et spørsmål om FP, svarene er da som regel at man skal finde sig et annet program.

Program ??? Jeg har skrevet HTML siden version 3.0 i 1994 og har aldrig brugt andet 'program' end Notesblok (notepad.exe) ..som altid har ..og stadig følger med Windows

Man kan sagtens lave dyreryg i en microbølgeovn

Spørgsmålet er bare: Er den så en nydelse, at sætte tænderne i? ...endsige; noget man serverer for sine gæster?

</TVIVLERBANDEN>