/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvad er problemt?
Fra : Tonganeseren
Vist : 616 gange
50 point
Dato : 19-02-09 14:41

Gøgeungen stiller i en anden tråd et relevant spørgsmål. Han spørger om hvad der egentlig foregår mellem bb1 og vi andre.
Ser du - Gøgeunge. Bb1 og et afdanket ægtepar forsøgte engang at kuppe sig til en hovedbestyrelsesplads i DLS. De anvendte skjulte båndoptagere til møderne og nægtede at følge foreningens love. Derfor blev bb1 smidt på porten - med stående bifald, og siden har bb1 hadet alt hvad der står DLS på.
Det gjorde heller ikke situationen lettere, at bb1 blev fyret af DJ, fordi han havde nolet noget brevpapir med foreningens logo, og hvor han forsøgte at chikanere DLS i forholdet til deres trykkeri i Ry. Siden har bette Bent også forfulgt de folk på Kalø, som afslørede bb1. Endvidere beskyldte bb1 den daværende kasserer for at nole af kassen, noget der kostede ham en politianmeldelse for æreskrænkende udtalelser etc. .
Bb1 hader de hovedbestyrelsesmedlemmer der fandt ham for let - og resultatet ser vi alle på bl.a. denne hjemmeside.
Men det værste er trods alt, at bb1 ikke kan læse. Derfor beskylder han alle og enhver for ikke at kunne stave, fordi det han tror er korrekt retstavning er et personligt resultat af en nærmest katastrofal dårlig skolegang. Hvis en eller anden kunne få bb1 på læse/stave kursus, så ville meget være nået.
Men, bb1, gå nu ind på Google og tast wilhelmudvalget. Så får du en hjemmeside, hvor teksten læses op - som når bibliotekerne leverer båndede udgaver af aviser etc. På denne måde kan vi måske opnå, at bb1 ikke blamerer sig fremover - i hvert fald ikke så meget som tidligere.
Jeg håber, at denne lille historiske gennemgang af bb1`s mellemværende med DLS har bragt lidt lys over sagen.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 19-02-09 14:56

Fint nok med lys over "sagen", men mon ikke i Jægere skulle fortsætte jeres inerne didkution
i Jagt klubben.

Sikkert et mere relevant Forum ...

Ja - For min skyld må i da gerne fortsætte hér.
(Hurra for Ytringsfriheden)

...
Men i Jagt Foreningen er der sikkert flere, som forstår, hvad det nærmere går ud på...

Med Venlig Hilsen
Jørn Rudolph

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 19-02-09 14:57

didskution = diskution

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-02-09 15:04

Kære JørnRudolph.
Det kunne være forebyggende, hvis vi var medlem af samme jagtforening . Men det er vi ikke. Men kors hvor er det nedbrydende, at bb1 ikke beskæftiger sig med det faktuelle i debatten, men udelukkende tilsviner en katagori af jægere, som egentlig bare vil have lov til at passe sig selv.
Mv.
Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-02-09 15:06

Nu har foreningen fundet et billigere trykkeri, hvor vi for samme beløb kan få trykt et smaddergodt blad med endnu flere sider. Jeg kan kun anbefale, at interesserede finder ind på nettet, hvor man kan læse om vores udmærkede forening, som er i vækst.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 19-02-09 15:09

OK

Ville bare høre hvordan og hvorfor.
Springer igen, inden der sker for meget.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-02-09 15:32

Hej igen gøgeunge.

Nåh, har du aldrig hørt nogen råbe "FLYVERSKJUL".

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 19-02-09 16:02

Og Foreningen hedder ... "DLS" ?

Vil da gerne se hjemmesiden ...

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 19-02-09 16:10

Hej JørgenRudolp.

Linket til DLS hjemmeside = www.dls-jagt.dk
Kig lidt på siden.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-02-09 16:11

Hej igen.
Du finder den her:

www.dls-jagt.dk

Vores medlemsblad er også en fin sag.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-02-09 20:12

B.t.i.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 19-02-09 20:29

???....Hvorfor dog så negativ, dabj.?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-02-09 21:15

B.t.i. = Bør ties ihjel
Har været brugt i lang tid her på kandu.
Find dog et andet forum til jeres chikanerende personfnidder.
I er helvedes dårlig reklame for den ordentlige jægerstand.
Fjerner fluebenet.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 19-02-09 22:39

Citat
Find dog et andet forum til jeres chikanerende personfnidder.

Efter vi har blacklistet en "kendt person" er personfnidderen også er stoppet.

Citat
I er helvedes dårlig reklame for den ordentlige jægerstand.

Det har du ikke ret i.

Citat
Fjerner fluebenet.

Det var en skam. Du har da ellers leveret mange gode svar igennem tiderne.

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 19-02-09 23:09

centerpoint bb1 påstod i et andet indlæg at han ikke kendte dig, men jeg har på fornemmelsen at det var dig der var aktiv med til at smide ham (velfortjent) ud, er det mig der er helt ude i tovene, eller er der noget om det, er du foriøvrigt nogensinde blevet politianmeldt eller er det tom snak fra bb1's side af?

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 20-02-09 17:12

Citat
centerpoint bb1 påstod i et andet indlæg at han ikke kendte dig, men jeg har på fornemmelsen at det var dig der var aktiv med til at smide ham (velfortjent) ud, er det mig der er helt ude i tovene, eller er der noget om det, er du forøvrigt nogensinde blevet politianmeldt eller er det tom snak fra bb1's side af?

Hej simon-ms.

Jeg har kendt Bent igennem en årrække - og jeg kender hans form for at føre sig frem på forskellige hjemmesider.
Bent er ikke så nuanceret at det gør noget. I Bent's univers findes der nemlig kun 2 farver - enten er tingene sort - eller også er de hvide. Små mellemnuancer findes ikke hos Bent.
Bent mener f.eks at Tonganeseren, Sandhedsvidnet, RealDeal og mig er een og samme person.
Det tiltrods for, vi hver især har vores egen skrivestil. Men Bent mener åbenbart, når vi er enige om at Bent har uret, ja så er vi også een og samme person.
Bent kender også mig, men han ved ikke hvem jeg er - og hvor skulle Bent også vide det fra..??
Han giver bare udtryk for at vide en masse, og håber så på, at han på en eller anden måde rammer et eller andet lighedstegn. Kort sagt han famler rundt i blinde.

Vedr. den politianmeldelse Bent truer mig med.
For det første har jeg aldrig, hverken pr. telefon, via mail eller for den sags skyld pr. sms, truet ham på nogen måder. Den form for idioti beskæftiger jeg mig ikke med.
Husk på, simon-ms, jeg har masser våben, går på jagt, og jeg beskæftiger mig med ting som gør, at jeg absolut skal holde min sti ren - og for øvrigt er min mentalitet slet ikke til at true folk på livet.
Politiet har heller aldrig været på besøg i anledningen af Bent's påståede mordtrusler.
Jeg tvivler i det hele taget på, om Bent nogensinde har modtaget sådanne trusler..??? Jeg tror bare han anglede efter lidt ynk fra KANDU'S brugere. Jeg tilstår da også, at i denne forbindelse, fik Bent min ynk.

Nu ved jeg ikke om du nogensinde har set det skuespil der hedder, "Erasmus Montanus" ?? I det skuespil vil du finde meget lighed med Bent's logiske lære og morale.
Lad mig give dig et eksempel. Erasmus siger til morlille;

"Jeg kan bevise at morlille er en sten.!!
"En sten kan ikke flyve, morlille kan heller ikke flyve, ergo, er morlille en sten"..!

Se, det er Bent's logiske lære - hverken mere eller mindre.
Derfor satte jeg mig for, at nu skulle det være slut med Bent's "optræden på slap linje" her på siden.

Du spurgte forresten også Bent, om ikke han havde blacklistet mig førend jeg blacklistede ham...
Og Bent svarede dig; "Der tager du fejl".........Bare et lille eksempel på hans..??? Ja.... you name it.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-02-09 17:37

Kan man ikke klare eller forklare sig i en debat, er der to muligheder, enten holder man mund eller også vender og drejer man tingene så de falder ud til ens fordel.
SHV

Accepteret svar
Fra : simon-ms

Modtaget 50 point
Dato : 20-02-09 19:24

centerpoint Tak for svaret, det virkede bare som om han havde et personligt mellemværende med dig/jer, men nu virker det vist mere til at det gælder alle medlemmer af D.L.S.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-09 20:17

Tak for svaret simon-ms.