/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jeg har problemer med d-drevet
Fra : axelbjarne
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 19-02-09 14:37

Jeg har problemer med d-drevet på computeren, - når jeg sætter en cd i, så sker der intet, - jeg kan heller ikke åbne den ved start og kør, - meldingen lyder på, at der ikke noget i d-drevet.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-02-09 14:39

Er drevet stadig under denne computer??

Kommentar
Fra : kj

Dato : 19-02-09 14:43

Hvis det er under denne computer, så prøv at genindstallere driverne til det. Ellers højreklik på denne comp. vælg fanen hardware og se om der skulle være gul advarsel på dit drev, du kan også genindstallere herfra.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-02-09 14:50

Det kan jo være at det drev er gået i udu.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-02-09 14:51

Eller registreringsdatabasen, der er en del muligheder.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 19-02-09 14:57

Ja, men jeg nødt til at sende mulighederne videre, fordi det en bekendt som spørger mig....så jeg kan ikke svare så hurtigt....

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-02-09 14:58

Det er helt OK, der er længe til jul.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 19-02-09 17:53

peet49 - du er sgu sød, jeg lavede/hendes pc-er for et stykke tid siden, lavede en geninstallering af XP, men det en HP computer, og der er en del HP-skiver med, og det er ikke lige min kop te.....HP har det med, at skulle blande noget af sit ind i XP - men det hele virkede, da hun tog herfra Fyn....hun bor på Stevns, men giver ikke op for bollemælk - med andre ord, har ikke en disse forstand på computere, men vil gerne......

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 100 point
Dato : 19-02-09 17:58

Der kræves ikke "alle skiverne" den kan gendannes med F11 under opstart.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-02-09 19:10

Hvis en af de CD'er hedder motherboard eller utility så er det der driverne ligger til HP
Den CD skal lige rulles ind........................og jeg håber at CD drevet vil starte op.

Har CD drevet været ude eller er der sat et nyt drev ind.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 19-02-09 20:34

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-02-09 07:26

Selv tak.