/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dvd drev væk???
Fra : return
Vist : 605 gange
50 point
Dato : 19-02-09 13:57

hej

når jeg går i denne computer så har jeg kun mit C drev samt mit recovery drev og mit dvd
og under dvd drev er der er nu mine delemapper man jeg deler ikke med nogen (håber jeg da ikke) hvordan kan det være den er der når den ikke findes på den anden bærbar når man gør i denne computer for så er der kun Cdrev recovery drev samt dvd drev men ikke delemapper

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 19-02-09 14:12

Dele mapper kommer når du installerer Windows Live Messenger, hvis du har det chat program på den ene computer og ikke på den anden, så kan det være forklaringen, den nyeste Messenger bruger ikke delemapper men deler direkte, det kan også være en mulig forklaring, at du har den nyeste på den anden computer og en ikke helt så ny på den aktuelle computer

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 19-02-09 14:15

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-09 14:27

Hold da kæft, kan det gøres så enkelt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-09 14:34

Enkelt 4 fuldfede linjer er det enkelt ? Tak for accept

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-09 14:42

Jeg hentyder såmænd bare til dette
http://www.kandu.dk/Spg132568.aspx

mvh klaudi