/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
ny varmevandsbeholder søges
Fra : lillelyst
Vist : 659 gange
50 point
Dato : 19-02-09 11:09

Hej. Vi skal have den gamle beholder som ligger på loftet fra før i tiden skiftet ud til en ny. Kan I anbefale et godt mærke? Jeg søger en på omkring 250-300 Liter. Pris ikke afgørende som sådan, men vi vil ikke betale en bondegård da vi også skal bekoste en VVS-installatør til opsætning af beholderen.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 60 point
Dato : 19-02-09 11:57

Da du alligevel skal have en VVS til at installere, så forhør om pris ved 3 VVSèr, det vil være måske billigst og ihvertilfælde mest rigtigt/humant.
Vi tilstræber at bruge lokalt, og når tillidsforholdet er ok, benyttes gerne samme igen ved mindre ting, og vedligehold.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-02-09 12:24

Er det til el, fjernvarme eller centralvarme ?

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 19-02-09 17:55

Det skal være en stor familie for at den størrelse kræves!

Hvis det er el eller kombi vandvarmer, så virker dem fra Harald Nyborg fint.
http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=30100&Produkt=vandvarmer&where=&Submit2.x=0&Submit2.y=0

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 20-02-09 10:55

Den skal kobles på vores stokerfyr. Jeg har kontaktet en VVS mand som anbefaler en METRO 110 liters, så jeg får ham til at sætte en sådan til.
I får tak for jeres indlæg.

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 20-02-09 10:55

Tak for svaret stilkene.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 20-02-09 10:58

Det var så lidt.