/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Det er da synd for Centerpoint
Fra : bb1
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 19-02-09 05:42

--------------------------------------------------------------------------------
Fra DLS lyder udsagnet vedr. indhegninger.
- en udmelding som jeg, trods medlemsskab af Danmarks Jægerforbund, tilslutter mig 100%

Citat
Nationalparker
Dansk Land- og Strandjagts holdning til eventuel oprettelse af en eller flere naturparker i Danmark er, at vi er tilhængere af så få begrænsninger som muligt. Egnens befolkning bør i så vid udstrækning som mulig selv bestemme over egne forhold.

Hvis indførsel af naturparker betyder flere indskrænkninger for jægere til at udøve jagt på deres egn, vil Dansk Land- og Strandjagt ikke kunne medvirke til, at der oprettes naturparker.

Dansk Land- og Strandjagt mener, at der de sidste 10 år er der indført alt for mange begrænsninger for jagtudøvelsen i landet, samt at regeringen bør nyvurdere de mange begrænsninger, der generelt er påført lokalbefolkningen.

Dansk Land- og Strandjagt har været til konferencer på Christiansborg afholdt af Wilhjelmudvalget, og vi følger med interesse debatten om den fremtidige naturforvaltning i landet. Vores holdning vil være, at de danske jægere får mest muligt jagt på et bæredygtigt grundlag.

Finn Madsen
Landsformand, Dansk Land- og Strandjagt

Jeg syntes det er synd for Centerpoint at han kom til at trykke på den forkerte knap - så her er hans spørgsmål igen...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-02-09 05:44

Og så skal han lige huske Vilhelm udvalget som havde med nationalparkerne at gøre blev nedlagt for 4 -5 år siden og samtidigt at Nationalparker ikke indhegnes.

Så Igen Igen igen vil man noget må man sætte sig ordentligt ind i tingene inden man braller løst!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-02-09 10:00

Det er helt rigtigt........................får jeg så alle påængernø

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-02-09 10:44

Hold da k.....

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 19-02-09 10:48

Den kører godt mellem jer, hvad er problemet egentligt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-02-09 10:54

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-02-09 13:35

MERE

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-02-09 14:47

Private folk skal da ikke bestemme hvor der skal være nationalparker. De kan protestere, men ikke andet.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 19-02-09 16:00

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-09 15:20

Det er stadig synd for Centerpoint, at hans budskab ikke kan komme frem, når det nu er så nyt og spændende, så vi lader det stå lidt i nu.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-02-09 18:04

Hvorfor lade dette spørgsmål "stå" du har jo lige "skudt" 3 andre spørgsmål i sænk.

Og det til trods for at du havde fået svar !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-09 19:32

Læs spørgsmålet fra begyndelsen - det giver mening en ting du jo sætter pris på!!!!

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 27-02-09 23:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Da hylerne tilsyneladende er blevet trætte og da TRD stadig blot sletter sine indlæg,når han skal besvare spørgsmål.

Så har vi måske fået fred herinde....

Godnat imorgen skal jeg ud og træne hund med en hel masse gode venner, det bliver en god dag!