/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vista
Fra : Laika_pigen
Vist : 448 gange
166 point
Dato : 19-02-09 00:30

Hejsa.

Jeg er kommet til at slettet min skraldekurv på min computer og nu kan jeg ikke finde ud af at få den frem igen eller lave en ny.

Hvordan gør jeg det?

Jeg har en ASUS med Vista.

Hilsen Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 19-02-09 00:46

Måske dette kan hjælpe dig ... det vedrører godtnok XP ... men alligevel...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 19-02-09 00:46

Flot.... husk lige link'et...

http://support.microsoft.com/kb/810869

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 176 point
Dato : 19-02-09 01:16

Du skal højre klikke et tomt sted på Skrivebordet, og klikke på Personlige indstillinger, der klikker du på Skift skrivebords ikoner, der skal være markering ved Papirkurv, du kan også for søge at klikke på Gendan standard

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 19-02-09 01:29

Tusind tak for hjælpen.
Nu er den der igen. *GG*

Ikke sådan når man har fået ny computer med nyt styrersystem. (er vant til XP)

Hilsen Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-09 01:39

Selv tak, det er nemt at forveksle Slet papirkurv og Tøm papirkurv, måske for nemt du er ikke den første som har slettet papirkurven, jeg har har også XP og Ubuntu, ingen Vista til mig