/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvor er det billigste cement??
Fra : theill
Vist : 767 gange
200 point
Dato : 18-02-09 20:06

Hej.

Jeg sidder og kigger lidt hvor man kan finde det billigste cement.
Det skal bruges/leveres på midtfyn kan evt. selv hente det på fyn.
Skal bruge 1000 kg.

Har fundet 25kg. til 29,95,- på.:

http://e-traelasten.dk/Katalog/Murerartikler.aspx?GroupID=54&ArticleID=4827&gclid=CI6Biunk5pgCFQVOtAod8DRxbA

Men det render op i 1.681,90,- med palle og fragt.

Kan det findes billiger og hvor...???

Det er evt. os muligt at kontakte en muremester og få en pris...

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 210 point
Dato : 18-02-09 20:50

Hej theill.
Prøv at snakke med dem her. Det er i Odense. Det ku' da være
http://www.olt.dk/Katalog/cement/Cement.htm

Godkendelse af svar
Fra : theill

Dato : 19-02-09 09:14

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-02-09 13:29

Håber da det var billigere og nemmere.