/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
adobe program savnes
Fra : nysen01
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 18-02-09 18:45

Jeg mangler hårdt et adobe reader pro program så jeg kan maile PDF-filer direkt fra programmet, men jeg har ikke råd til at betale deres priser. Er der nogen der ved om man købe en pro udgave billigt et eller andet sted?

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 18-02-09 19:02

Citat
Jeg mangler hårdt et adobe reader pro program

Er du sikker på, at det er et Reader program du efterlyser?

Hvis du derimod ønsker at danne PDF-filer, kan du f.eks. benytte et PDF-printer program - f.eks. PDF995 - se: http://www.pdf995.com/

Den installeres som printer, og når du vil danne PDF-filer vælger du denne printer.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 18-02-09 20:28

Hvis du bruger Open Office kan du jo lave alle de pdf'er du gidder

f.eks. i write..

klik> filer
vælg > eksporter som PDF - VOILA

Her kan du downloade og på dansk og GRATIS
http://da.openoffice.org/

Godkendelse af svar
Fra : nysen01

Dato : 18-02-09 23:19

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 19-02-09 08:34

Selv tak!