/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Tråden der blev helt væk.
Fra : bb1
Vist : 878 gange
100 point
Dato : 18-02-09 16:56

Kan nogen svare på følgende:

Centerpoint startede en tråd herinde med et 4 - 5 år gammel citat af Dansk Land og Strandjagt forenings formand angående oprettelsen af natur parker efter det arbejde, som Vildhelm udvalget havde lagt op til, altså udtaelser som intet har med den nuværende debat omkring hegning af Klelundplantage at gøre. Dette gjorde jeg ham opmærksom på og straks var det hele fjernet også mit svar.

Hvordan kan det lade sig gøre?

Kan "fremmede" selv slette hele tråde?

For det kan vel næppe være KanDu`s amin, der har gjort det?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-02-09 17:08

Skydning med vådt krudt fik serveren til at bryde sammen grundet fugt, så tråden forsvandt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-02-09 17:12

Ja eller også er det Tonganeseren der har fællet en tåre over et spørgsmål, som han ikke kan svare på og derfor udelukker mig fra en tråd, hvor han ellers selv beder mig om at svare, men sådan er det med hylekoret bliver de trængt, så opføre de sig mærkeligt..........

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-02-09 17:17

BB1
Kandu fjerner tråde. Hvis en Kandubruger klager over tonen i tråden, så kan Kandu slette tråden hvis de mener klagen er berettiget. Det er sket flere gange.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-02-09 17:20

Hvorfor har de så ikke gjort det før. Jeg kender en person,der har klaget......

Og fjerne Kandu noget kunne de i det mindste skrive, at det var dem.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-02-09 17:36

Kun kanduteamet kan fjerne tråde.............og kun hvis der er en meget god årsag til det

Jeg har selv fået fjernet nogle, som jeg fortrød jeg havde oprettet

Det er kun ved blacklistede/udsmidte personer, der står --------slettet af teamet bag kandu -----

Hvis spørgsmålet er annulleret af spørger , kan du søge på spørgerens nick, og læse hans/hendes historik, og se om spørgsmålet er der (under annullerede spørgsmål)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-09 18:00

Er det dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg132592.aspx

så har centerpoint annulleret det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-09 19:08

1 30-01-09 100 Grandeller. (10) Jagt

2 23-01-09 100 Sådan kan det gøres. (31) Jagt

3 06-01-09 100 Hvad mener I om det. (6) Jagt

4 16-12-08 100 Mundingsbrems (26) Jagt

5 11-12-08 100 Nyt hjem. (16) Jagt

6 28-10-07 200 Historier/ Jæger latin. (5) Jagt

7 23-10-07 100 Er det meningen. (19) Hunde

8 19-10-07 100 Er det rigtigt ? (9) Hunde

9 18-10-07 200 Bad. (9) Politik

10 28-11-03 150 FælleI/lille bur. (23) Hunde

11 13-11-03 200 Bjælle/klokke. (14) Hunde

12 29-08-03 110 Natur. (4) Biler

Hvordan kan det lade sig gøre? ... det er jo også spørgsmål, der er forsvundet !!!!

Og det er dine egne .... de er blevet annulleret enten af dig eller kandu, som automatisk annullerer et spørgsmål efter 3 mdr.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-09 19:10

Citat
eller kandu, som automatisk annullerer et spørgsmål efter 3 mdr.

Hvis brugeren ikke selv accepterer eller annullerer.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-02-09 19:13

Det spørgsmål jeg rejste var ikke 3 mdr. gammel end ikke tre dage, så lad venligst være med at forvirre begreberne - tak..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-09 19:34

Jeg forvirrer ingen begreber, men du kan jo selv læse, hvad der står i det spørgsmål

Citat
centerpoint

Dato : 17-02-09 20:42

--------------------------------------------------------------------------------
På en eller anden underlig måde kom jeg til at trykke på "annullere dette spørgsmål"

Jeg undskylder..!!! Det var ikke meningen......

Du spurgte "Hvordan kan det lade sig gøre? " Spørgeren har selv annulleret dette spørgsmål ...

http://www.kandu.dk/Spg132592.aspx

Og det var ikke for at forvirre begreberne, at jeg gjorde opmærksom på, at du også har spørgsmål, der er "forsvundet"

Troede faktisk at det så ville være lettere for dig at forstå, hvorfor spørgsmål "forsvinder"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-02-09 19:38

Kl. 17.36 skrev jeg følgende.........resten er kun gentagelser

Citat
Hvis spørgsmålet er annulleret af spørger , kan du søge på spørgerens nick, og læse hans/hendes historik, og se om spørgsmålet er der (under annullerede spørgsmål)

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-02-09 19:41

Jeg forstår ude mærket at spørgeren kan fjerne sit eget spørgsmål,men hvordan kan han fjerne hele tåden altså også mit svar?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-09 19:45

Fordi hele spørgsmålet er blevet annulleret incl. svar fra andre brugere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-09 19:48

Citat
Kl. 17.36 skrev jeg følgende.........resten er kun gentagelser

Så må vi jo håbe på, at det hjælper på forståelsen Nordsted1

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-02-09 23:54

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-02-09 19:32

Fordi hele spørgsmålet er blevet annulleret incl. svar fra andre brugere.
Jeg mangler at få at vide af hvem?

Det kan da ikke være rigtigt at Centerpoint kan slette mit indlæg???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-09 09:22

I den annullerede tråd/spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg132592.aspx

der står dit indlæg da også

Citat
bb1

Dato : 17-02-09 20:42

--------------------------------------------------------------------------------
Over hovedet ikke, men nationalparker er ikke indhegninger og har intet med det der er sket i Klelund og med Pejhede eller for så vidt lille vildmose, at gøre.

Så centerpoint dette er en ommer

Så jeg ved ikke, hvad du mener med, at dit indlæg er blevet slettet !!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-09 19:16

bb1

Kunne du ikke forklare det lidt nærmere med hvad du mener med at "dit indlæg" er blevet slettet ???

Som i alle annullerede tråde ... bliver hele tråden annulleret, men hvis du som bruger kan huske, hvem der oprettede tråden/spørgsmålet er det muligt at finde den/det.

Hvis du har skrevet et indlæg efter "Dato : 17-02-09 20:42" i ovennævnte tråd/spørgsmål, så kommer dit indlæg ikke med, da spørgsmålet på daværende tidspunkt er blevet annulleret.

Kunne du ikke forklare det lidt nærmere ???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-02-09 19:24

Hvad skal det være godt for. Det er en konstatering at en anden ind amin. kan fjerne et indlæg og det er helt forkert....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-02-09 20:23

Kan du selv huske det du skrev, som du mener er blevet fjernet ... så skriv det lige i denne tråd.

Skrev du andet end

Citat
Over hovedet ikke, men nationalparker er ikke indhegninger og har intet med det der er sket i Klelund og med Pejhede eller for så vidt lille vildmose, at gøre.

Så centerpoint dette er en ommer

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 25-02-09 15:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål