/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
rugbrødsopskrift fra brugsen
Fra : hightowernr1
Vist : 906 gange
100 point
Dato : 17-02-09 16:41

Er der en der har opskrift på rugbrød med surdej fra brugsen (årg. ca. 78)? så bliver jeg glad.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-02-09 17:19

nok har brugsen tit for gamle varer . Men rugbrød fra 1978 tror jeg nok du kommer til at lede længe efter.

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 17-02-09 17:39

Det jo ligesom en opskrift fra ca. 1978!!!! ikke meget smart med dumme bemærkninger, når jeg mente dette var en site, hvor man kunne hjælpe hinnanden!!!!

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-02-09 18:47

Er det en opskrift fra en af brugsens kogebøger, du leder efter eller hvad? De havde nogle der hed noget i retning af brugsens bog om kød, grønsager, brød el. lign.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-09 19:00

Hej opskriften er her - scroll ned til indlægget fra Arne 30. Apr 2003, 21:58
http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=5475&st=60

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-02-09 19:13

Yes, hellebirgittes opskrift lyder rigtigt, så slipper jeg for at lede i mine 4-500 kogebøger, der af en eller anden grund aldrig står i orden, I ved "genier behersker kaos" og IKKE "rodehoveder lyver"

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-02-09 19:19

Dansk er ligesom svært, for nu at blive i dit sprogbrug.
Du skrev om opskrift på " rugbrød med surdej fra brugsen (årg. ca. 78)"

Med den formulering er det brødet og ikke opskriften der skal være gammelt.

Så kunne jeg ligesom ikke lade være.

Godkendelse af svar
Fra : hightowernr1

Dato : 17-02-09 19:25

Tak for svaret HelleBirgitte. Det var lige akkurat den opskrift. Tunind tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-02-09 19:30

Selv tak og go´ fornøjelse med rugbrødsbagningen