/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Genvejs ikoner på skrivebord
Fra : hjerterum
Vist : 431 gange
200 point
Dato : 17-02-09 15:51

Nu har jeg inden for de sidste 14 dage været ude for at når jeg bruger et program på min pc der hedder Power Director og brænder en dvd i dette program, og når den er færdig og jeg lukker programmet ned og vender tilbage til mit skrivebord så mangler der mellem 8-15 genvejs ikoner ........Hvad sker der lige her.... Hjælp

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 17-02-09 16:06

Kommer de igen når du genstarter?

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 17-02-09 16:13

Nej det gør de ikke... og nu har jeg lige prøvet det program igen altså PowerDirector og nu mangler der 3 ikoner mere.....

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 17-02-09 16:28

Sletter den bare genvejsikonerne eller hele programer?

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 17-02-09 16:32

kun genvejsikonerne

Accepteret svar
Fra : gøgeungen

Modtaget 110 point
Dato : 17-02-09 16:37

Citat
Hvad sker der lige her.... Hjælp

Det nærmeste jeg har været med det, er at selv programmet,
laver en form for 'hinde' over de ikoner programmet dækker,
men de kommer altid tilbage, ved næste genstart.

Prøv at flytte alle dine genveje over i en mappe, og brug programmet
og se om genvejene stadig virker, bagefter.

Ellers prøv at åbne C: og højreklik på dit system drev og under
egenskaber- funktioner klik på undersøg nu

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 18-02-09 20:24

Nu har jeg fundet ud af det når jeg i PowerDirector er færdig med filmen og skal brænde den i samme program så er der to steder hvor jeg kan krydse af en ud for Burn to disk og en ud for Create a DVD folder og det er her i den sidste det går galt for den var afkrydset af som den skulle gemme den på skrive bordet og så kommer der en meddelse frem om at all data in this folder will be deleted after the disc folder is created. Are you sure you want to delete it.... og hvis jeg svare ja til dette ja så sletter den nogle helt tilfældige ikoner på skrivebordet men filmen ligger der.... efter mange forsøg på kryds og tværs fandt jeg ud af at den fil bare skal ligge i en ny mappe.... så sletter den ikke noget..... meget mystisk ................
Da jeg ikke kan dele mine point har jeg valgt at give dem til gøgeungen for bedste bud... men tak alle sammen

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 18-02-09 20:24

Tak for svaret gøgeungen.