/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printer error ved udskrivning
Fra : akle
Vist : 717 gange
100 point
Dato : 16-02-09 21:31

Min printer kan jeg ikke få til at udskrive, dog tror jeg ikke det noget i vejen med selve printeren, da alt fungerer perfekt, indtil jeg trykker på "print". Så sker der intet andet end at printeren ikke reagerer, og programmet viser der er sket en fejl. Jeg kan heller ikke printe noget som helst fra Notesblok eller Word Pad. Printeren, Epson Stylus Photo 935 laver fine prøveprint efter en gang rensning af printerhoved, så maskinen virker, dette styres direkte fra printeren. Jeg skiftede blæk patroner, rensede og printede prøveprint, samt udskrev mange A-4 sider ud i går, alt virkede perfekt.
Hvad kan der være galt?
MVH Akle

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 16-02-09 21:34

Hej

Hvis du klikker "start" > "printere og faxenheder" og højreklikker på din printer, står der så noget om "genstart udskrivning" som mulighed ?

Mvh Finn

Kommentar
Fra : vigge82

Dato : 16-02-09 21:41

elers så prøv at grninstalere driveren til printeren

Kommentar
Fra : akle

Dato : 16-02-09 23:41

finn - Nej, det står der ikke, kun fejlsøgning osv......

vigge - Det har jeg efterfølgende overvejet, simpelthen at afinstallere og geninstallere fra cd-en med drivere og det hele.
Foreløbigt har jeg slukket helt for pc'en, og vil prøve igen i morgen.
PS. Har en lille mistanke om at det er pc'ens skyld, da den flere gange i går har startet af sig selv, selv om den var sat i dvale, så jeg tror det er noget med komputeren at gøre, for den driller.
MVH Akle

Accepteret svar
Fra : zerpico

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-09 03:12

Måske svav's på din pc.

Kommentar
Fra : zerpico

Dato : 17-02-09 03:13

Snavs da hvor er stavegeden hos mig.

Godkendelse af svar
Fra : akle

Dato : 19-02-09 20:04

Tak for svaret zerpico.
Ja, én skal jo have pointerne. Det viste sig, det hjalp at genstarte pc'en, så var alt i orden igen.
MVH Akle