/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Windows Media Player
Fra : Rytterknaegten
Vist : 597 gange
199 point
Dato : 16-02-09 12:57

Hej derude i sjappet.

Kan man opgradere WMP? Jeg sidder på en vens pc, hans udgave af WMP er anderledes end min??

Hvorfor kommer albumnavne ikke ind i Nero som i WMP?, når jeg vil prøve at brænde fra Nero?.

Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 16-02-09 13:04
Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 16-02-09 13:19

Mange af albums ligger under kunstnernavnet, men når vi åbner nero og arc soft slideshow, lægger mange af albums sig i feks : unknown Artists, hvorfor?? Så man skal ind og lede efter dem???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-09 13:24

Har Nero lov til at gå på internettet ? Den skal sikkert bruge oplysninger fra nettet for at få alle informationer med, min Ashampoo brænder viser alt som jeg trækker over, kender ikke til Nero

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 16-02-09 13:45

Vi "taler" ikke om internettet, men det man selv har lagt ind.

Apropos nettet, har jeg haft hentet ashampo ned på min egen pc, men det var et prøveprogram, og IKKE gratis.

Musikken ligger vel heller ikke i selve WMP, men i mapper på et drev ikke???

Behøver vel ikke fortælle at jeg ikke ved saa meget om det med at hente og brænde.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 199 point
Dato : 16-02-09 14:36

Jeg håber du får løst problemet, jeg ser om der er forslag når jeg kommer fra arbejde, engang over midnat, har du fået hentet nyeste MediaPlayer ? Og har du lyst til at brænde musik CD er med den ? Eller er det data CDer du vil brænde (wma eller mp3) ?

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 16-02-09 16:39

Jeg bruger "Yahoo Music Jukebox", der er et gratis program, istedet for "Windows Media Player".
Det program viser albumsnavn og numre. Et andet forslag er at du anvender programmet "Media Monkey" der også er gratis.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 17-02-09 05:17

Måske en for gl. ver. af nero, ?
sidste nye ver. af wmp. er 11… men den er jo ikke meget bevendt, hvis din nero er for gl.

alternativt kan du bruge Real Player,.. mindst lige så god,.. eller måske bedre,

samtidig er det den hurtigste / nemmeste Youtube downloader, mm.

http://www.download.dk/index.asp?Kat=&subkat=&prog=832

http://www.realplayer.com/

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 25-02-09 11:46

Tak til O.V.N og alle jer andre.
Jeg brænder nu i Nero, selv om jeg lagde WMP 11 oveni den gamle (der også var 11èren) hjalp det lige fedt.
Mvh
John

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-02-09 01:27

Der var vist megen hjælp fra mig men tak for accept