/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Open office macroer
Fra : Højris
Vist : 452 gange
200 point
Dato : 16-02-09 00:07

Hallelulja !
Nu har jeg fået Open office regneark til at driple med macroer, det tog så også en rum tid men der er en forklaring på alting.
Men nu mangler jeg en forklaring på hvordan fixer jeg en macrostarter lidt alla excel med en
ctrl tast + en tast mere.
Som det er nu tager det ca 20 gange så lang tid at finde den macro der skal afvikles, som det tager at gøre det manuelt. Det er jeg nok entil.
Højris

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 200 point
Dato : 16-02-09 01:14

Fra menu'en -> Funktioner -> Tilpas og så om på Tastatur siden?
Måske kan du finde din macro i listen nederst til venstre, og så vælge en tast øverst og derpå trykke Modificer?

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 16-02-09 03:48

Tak for svaret BertelBrander.
YES !
Fede tider!
Der er nogle dage der er sjovere end andre.
Højris.