/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Advarselstrekanter
Fra : ebg_888
Vist : 870 gange
500 point
Dato : 15-02-09 19:05

I det sidste døgns tid har jeg konstant fået små gule advarselstrekanter ud for forskellige vinduer.
De er vist kommet, efter jeg har opgraderet Java.
Når jeg peger på dem, står der: "Java Applet Window".
Hvad betyder det, og hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-02-09 19:17

Da jeg for ca 1 måned siden opgradere til sidste nye java, fik jeg også kun problemer, bl.a. kunne banken ikke åbnes. Det hjal ikke at slette og ominstallere.
Til sidst fandt jeg hos sun den næstnyeste, og så var alt godt.

Den nyeste java er åbenbart med fejl.

Den er nok tilrettet vista, og så har man glemt at teste med dansk xp.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-02-09 19:24

Slet Java og find en ældre udgave af programmet, det måtte jeg gøre, og jeg kører også XP.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-02-09 20:07

Jeg ville gå ind på
Sun.com og hente Java og se om dit problem ikke stopper.
vh Ben

PS. jeg har ikke selv set problemet. Så jeg ved ikke om det er løsningen.
vh Ben

Accepteret svar
Fra : gøgeungen

Modtaget 500 point
Dato : 16-02-09 10:55

Som skrevet slet det nye skidt, det virker ikke hensigten.
Prøv en af de gamle her, jeg bruger selv en af de nederste
og har ingen problemer.
http://www.oldapps.com/java.htm

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 16-02-09 10:58

Det kan dog også være dine internet indsillinger der er blevet ændret på.
Prøv at se samme sted under avanceret eller sikkerhed

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 07-03-09 20:14

Jeg har prøvet at slette den sidste nye Java og beholde en af de lidt ældre, men advarselstrekanterne forsvandt ikke.
Man læser jo også, at det er så vigtigt for sikkerheden, at ens progrmmer er opdaterede, så det virker lidt usikkert ikke at kunne have den sidste nye Java.
Nu har jeg så slettet alle gamle Javaer og har kun den sidste nye - og advarselstrekanter.
Noget må der jo være galt, man skal vel ikke bare lære at leve med det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-09 20:29

er du sikker på du har fået slettet alle de gamle versioner af java - for de kan lave ballade de banditter

har ingen problemer med sidste nye version

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-03-09 20:32

Kan du ikke bare systemgendanne? Så gendanner du bare til en dato før du opdaterede Java og så glem alt om at opdatere den.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-09 20:46

Prøv at hente JavaRa, en Java oprydder:
http://raproducts.org/
og kør den.

Hent så nyeste Java her:
Version 6 Update 12
http://www.java.com/en/download/manual.jsp
og installer den.

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : ebg_888

Dato : 13-03-09 22:36

Tak til alle for vejledning.
Nu har jeg igen forsøgt at slette den sidste nye Java, og i stedet installeret version 6 update 7 - og advarselstrekanterne forsvandt søreme denne gang! Så vil jeg håbe, at sikkerheden stadig er i orden, selvom jeg ikke har den sidste nye Java installeret.