/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
PERSONLIG SKRIFT
Fra : AG112
Vist : 741 gange
500 point
Dato : 15-02-09 17:31

DET VAR EN SPÆNDENDE SIDE JØRN HENVISTE TIL, MED AT LAVE SIN EGEN SKRIFT.

JEG HAR UDSKREVET DEN SIDE MAN SELV SKAL SKRIVE PÅ, OG SCANNET DEN IND I MIN PC.

DEREFTER GÅR JEG EFTER OPSKRIFTEN MED DE TAL DER ER VIST, MEN KØRER FAST, NÅR JEG
SKAL OPLOADE TEMPLATE DET ER NR. 4.

DER STÅR NOGET MED RØDT OM COOKIES, JEG HAR SAT MIN PC PÅ DET LAVESTE INDE I INTERNETINDSTILLINGER, BRUGERDIFF. SIKKERHED, ALLIGEVEL KAN DET IKKE LYKKES.

FILERNE HAR JEG LAVET SOM JPG. FILER

HAR INOGLE GODE FORSLAG OM, HVAD JEG KAN GØRE.

PÅ FORHÅND TAK FOR HJÆLPEN.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-02-09 18:34

Hvis Du vil lave Din egen skrift skal Du huske små bogstever også.

Vi er ikke døve......

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-02-09 21:46

Her er genvejen så kan du læse videre.

http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=20287

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 16-02-09 00:18

Hvis det er din personlige håndskrift så siger jeg bare
Husk lige på at oppe i højre øverste hjørne er der et ark papir med en lup der siger vis dit indlæg.
Så vil du have opdaget at det "kandu" ikke klare her.
Højris

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 16-02-09 02:13

Ja, kig på granner01s link, det var det, som var gengivet i mit Tip...

(Og som kommer her igen:
http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=20287
- Ja, det er ikke fordi jeg tror du er tungnem, det gengives igen)

Indrømmet:
Jeg har ikke selv afprøvet det, endnu da...
(Har haft travlt med andre ting)

Og:
FORHÅBENTLIG virker det (?!)

... Det gør det sikkert, siden TDC offentliggør linket ...

Men held og lykke med projeket, AG112 !!!

P.S
Jeg er meget spændt på, om dit resultat bliver godt, hvilket jeg håber.

- For det er smart, HVIS det alså funker !

MvH
Jørn Rudolph

Pøj Pøj

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 16-02-09 06:38

Citat
Vi er ikke døve......

AG112.... det er meget irriterende at læse en tekst med kun store bogstaver.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 16-02-09 06:41

Skulle der så ikke stå halv-blinde ?

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 16-02-09 08:58

Her funker det fint. Jeg uploadede i jpg format med Firefox - det tager lidt tid, men den gør ingen knuder med cookies.
Skriftens kvalitet kan derimod diskuteres. Man skal udfylde begge ark. Alligevel havde jeg problemer med æ-ø-å. Når jeg skrev dem i Word ændrede den skrifttype når jeg brugte de bogstaver.
Man skal også være omhyggelig med at skriften er stor nok, og at den står i midten.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 16-02-09 09:24

TAK FOR ALLE JERES KOMMENTARER, DESVÆRRE ER DET ENDNU IKKE LYKKES.

JEG HAR LAVET BEGGE ARK OG SCANNET DEM IND, DE ER 300 DPI, SOM DE FORESLÅR.

MEN DET ER DEN RØDE SKRIFT, OM COOKIES, DER BLIVER VED MED AT HÆNGE VED, SÅ JEG IKKE KAN KOMME LÆNGERE.

VENLIGST
AG112

Accepteret svar
Fra : amandaKanDu

Modtaget 500 point
Dato : 16-02-09 09:32

Installer Firefox her:
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

og cookies vil ikke genere dig!!

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 16-02-09 10:19

Tak for svaret amandaKanDu.

DET VIRKEDE FINT MED FIREFOX.

MEN SOM DU SKRIVER, KAN KVALITETEN DISKUTERES, BARE EN LILLE FORSKEL I HØJDEN AF BOGSTAVERNE, AFSPEJLER SIG, NÅR BOGSTAVERNE SÆTTES SAMMEN TIL ORD.

DET SER LIDT UBEHJÆLPELIG UD, NÅR MAN SER ORDENE, MEN SÅ ER DET PRØVET, OG KASSERET.

TAK FOR HJÆLPEN.

VENLIGST
AG112