/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet Explore 7 - sp3
Fra : toyota34
Vist : 398 gange
50 point
Dato : 15-02-09 10:10

Jeg har netop fået automatisk opdatering af min XP maskine med Explorer 7 og efterfølgende SP 3. Nu virker IE slet ikke, uanset hvilken side jeg forsøger får jer den gammelkendte "Internet explore kan ikke vise siden" - mail og virus opdatering virker så der her "hul igennem" min ADSL.
Jeg er IKKE interesseret i at prøve andre browser produkter, som jeg kan se der oftes blver svaret

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-09 10:27

Hej!

Jeg har netop opdateret til de samme "standarder",som dig.Jeg tror det er dine sikkerheds-indstillinger der skal justeres.Her virker det fint,efter lidt "nulren",med F-Secure.
Jeg skal afholde mig fra "gode råd".Bare dette lille pip,fordi jeg kender problemet.
Men bare rolig,der er heldigvis et hav af kompetente folk,her på Kandu.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 15-02-09 13:07

Tak det er rart at høre at jeg ikke er den eneste der har oplevet noget lign. Det er dog ikke sikkerhedsinstillingerne her - har netop forsøgt at systemgendanne 14 dage tilbage - afventer nu om det hjælper.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 15-02-09 13:30

Dial-A-Fix kan reparere mange ting på en XP computer, også Internet Explorer, prøv den pak filen ud og dobbelt klik på det blå tandhjul: http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/Dial-a-fix.shtml
og så er der også IE7 pro som er god at have: http://www.ie7pro.com/

Godkendelse af svar
Fra : toyota34

Dato : 22-02-09 09:41

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-02-09 10:49

Selv tak, fik du løst problemerne?