/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Cylinder fræset på puch maxi.
Fra : pkforever888
Vist : 739 gange
100 point
Dato : 14-02-09 11:28

Hej alle
Jeg fik en af mine venner til at fræse min cylinder og det blev da et ok resultat, MEN der kom et lille "hak" i bunden af cylinderen (altså den side der sidder tættest på motoren). Kan det skade den måde stemplet rykker frem og tilbage inde i cylinderen?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 14-02-09 13:27

Nej det skader ikke, så længe der ikke er materiale der stikker ud, men kun er en fordybning.
Stikker der metal ud skal det slibes væk med fint sandpapir.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-02-09 18:02

Tror heller ikke det skade noget så længe der ikke er metal som går længere ind i cylinderen end selve cylinder væggen.

Jeg har set der er nogen som laver et stort hak der i bunden med vilje for at cylinderen skulle skylle bedre eller noget i den stil.

Men stempel ringede kommer vel ikke helt ned i bunden af cylinderen så det har vel ingen betydningen for dem.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 14-02-09 19:40

Nu siger du fræset? Håber du mener honet?

Kommentar
Fra : pkforever888

Dato : 14-02-09 20:54

Citat
Nu siger du fræset? Håber du mener honet?

På langeland siger vi fræset

Godkendelse af svar
Fra : pkforever888

Dato : 14-02-09 20:56

mange tak for svaret pallebhansen.