/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Indianer kostume
Fra : ganga
Vist : 5172 gange
100 point
Dato : 14-02-09 09:25

Hej
Er der nogen der ved, hvor jeg kan finde en opskrift til en indianer kostume på nettet, til en pige?
Eller en anden sjov opskrift.
Det skal bruges til fastelavn.., som i sikkert har regnet ud..
På forhånd tak

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 14-02-09 09:46
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-02-09 09:57

Hej ja det er sjovt at lave kostumerne til fastelavn selv. Her er inspiration til forskellige kostumer også en indianerpige.
http://www.stofdillen.dk/cmd.do?actions=106008&tipNumber=3

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 14-02-09 10:19

Her er et billede, så du kan danne dig et indtryk af hvordan den skal se ud

http://www.miele.dk/3095

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 14-02-09 13:29

Mange tak for jeres indput.., vi vil straks gå i gang, nu har vi en masse forslag..!
mange tak..!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-09 13:31

Jeg har et hjemmelavet kostume, som du må få- kan ikke passe det mere, og det ligger bare dér i skabet.

Får liige lavet et billede af det.....

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-09 14:06

http://peecee.dk/uploads/022009/GEDC0112_A.jpg

http://peecee.dk/uploads/022009/GEDC0107_A.jpg

Det er en ca. str. 44 - kan syes ind eller strammes til med et bælte - elastikket i nederdelen kan udskiftes med et kortere stykke.

Den trænger selvfølgelig til et strygejern.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 14-02-09 14:08

Mokkasinerne er vist fra oven og fra siden. De er str. 38. Kan sikkert også reguleres - evt. med snøre op ad benet.

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 14-02-09 14:17

Hej Camillasmoster
Det er da utrolig sødt af dig, må jeg sige..!!
Der er sket det, at min kone i mellemtiden har været ude og købe stof til at syg en indianer kostume..
MMMmmm, ærligt..!!- jeg må da lige vise hende dine billeder.., hvor i landet bor du?

Mvh. Allan- alias ganga

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 14-02-09 14:24

Hej Camillasmoster
Hmm.., det var somsagt ærligt.., min kone har lige set billederne.., og synes også at det er enormt rørende af dig. Men hun har købt stoffet og vil kaste sig ud i sy arbejdet..
Endnu engang tak for din STORE HJÆLP..!!
Hilsen Allan

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-09 14:32

Aarhus do

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-09 17:12

Velbekomme - dejligt at kunne glæde nogen - om ikke andet

Tilbudet står ved magt, hvis der skulle blive brug for det.

God arbejdslyst!

Hanne