/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
fried chicken
Fra : marleneb
Vist : 559 gange
60 point
Dato : 13-02-09 11:39

hejsa

jeg vil rigtig gerne lave fried chicken og har fundet en masse skønne opskrifter på nettet men alle på engelsk. I de fleste af dem skal der bruges buttermilk, er der nogen som ved hvad det er

Mange hilsner
Marleneb

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 70 point
Dato : 13-02-09 11:42

sødmælk

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 13-02-09 11:43

Det er vist kærnemælk

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-02-09 11:45

Ja undksyld, det er selvfølgelig kærnemælk og ikke sødmælk

Kommentar
Fra : marleneb

Dato : 13-02-09 11:46

hejsa

tusinde tak for svar og hold da op hvor gik det hurtigt

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-02-09 11:48

Velbekomme

Kan se, at du er ny herinde, det er god stil, at du lige klikker på accepter svar ovenover det rigtige, så bliver det lukket og så behøver ingen falde over dig, fordi du har åbne sager

Kommentar
Fra : marleneb

Dato : 13-02-09 11:53

hej igen

tak for dit råd, sad faktisk og prøvede at finde ud af hvordan jeg skulle lukke, men kunne ikke helt finde ud af det.

jeg prøver lige om jeg har forstået det rigtigt det du skriver

god weekend

Godkendelse af svar
Fra : marleneb

Dato : 13-02-09 11:54

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-02-09 12:08

Øhhh har misforstået noget marleneb ??

Normalt præmierer man det korrekte svar, men det bestemmer du selvfølgelig selv

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 13-02-09 12:16

Det er helt sikkert Kærnemælk, - det hedder det også på Tysk!
Ammitz

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-02-09 12:35

Og på finsk hedder det kirnupiimän iflg google, men det er jo ligemeget, når sødmælk er det rigtige svar

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-02-09 12:46

Sødmælk er jo netop IKKE det rigtige svar, men sp4nker er blevet kompenseret

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-02-09 01:50

Sødmælk er da det rigtige, når det er præmieret som det rigtige svar

Ja jeg så godt du kompenserede sp4nker, så rigeligt endda...flot, da det jo ikke var din skyld!