/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Deaktivere xp aut driver
Fra : k_m_s
Vist : 439 gange
200 point
Dato : 13-02-09 08:20

Godmorgen.

Kan man i xp home deaktivere funktionen der gør at xp selv vil installere driver når man sætter noget i usb stikket???

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-09 09:57

Hvad mener du ????

XP installerer da ikke noget selv med mindre den skal bruge det for at afvikle den process du beder om ????

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 13-02-09 10:15

Jeg mener ikke at auto-driver install kan deaktiveres. Det kan du gøre med Cd´er så de ikke kører automatisk men ellers...

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 13-02-09 10:42

How can I disable the Found New Hardware Wizard Windows?

Navigate to C:\WINDOWS\system32\newdev.dll file. This is the Found New Hardware Wizard.

All you have to do is to rename this file to something else and it won't bother you again.
But remember that you won't be able to install new drivers either while this is disabled.
You can rename it back to the original file name and it will work again.

Windows System File Protection will get in the way when you try to change that file.
You need to rename it either in Safe Mode when the System File Protection is not active.
Kilde:
http://www.helpero.com/Questions-and-answers/Computers/Windows/How-can-I-disable-the-Found-New-Hardware-Wizard-Windows_12274.html

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 16-02-09 07:04

Tak for svaret Klaudi.

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-02-09 08:06

Velbekommen