/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Air Vent - erfaringer med?
Fra : Oldboston
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 11-02-09 04:15

Er der en bruger på kandu.dk, der har erfaringer med air-vent.dk. Det er et dansk produkt, der udelukkende ved hjælp af en solenergi-pumpe pumper frisk luft ind i sommerhuset og pumper den fugtige luft ud. Resultatet er efter sigende, at der altid er tørt i huset. Jeg er interesseret i svar, der er baseret påvirkelige erfaringer; derfor prøv at spørge noge, I kender, som har installeret det. Eller endnu bedre: Giv mig evt en mailadresse på en håndværker, der har kendskab til systemet! Hvis jeg får et super-svar, går jeg gerne op i points.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 12-02-09 16:02

Hvad er det så du vil vide? Om det holder huset tørt eller om det varmer?

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 13-02-09 20:55

Jeg ville gerne vide, om det giver en god udluftning, altså med andre ord om det lever op til brugernes forventninger. Det lyder jo besnærende, hvis det skulle være muligt ved hjælp af en lille solfanger at holde sit sommerhus fri for fugt, så måske er jeg lidt skeptisk, men interesseret i at høre om andres erfaringer eller viden. (Undskyld, hvis mist spørgsmål ikke fremgik tydeig nok i første omgang)

Annuller spørgsmålet
Fra : Oldboston

Dato : 02-03-09 06:05

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål