/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Billig bærbar fra Bilka
Fra : prio
Vist : 770 gange
100 point
Dato : 11-02-09 01:46

Jeg leder efter en billig bærbar, og har set, at Bilka har flere til omkring kr.4000.
Har nogle af jer gode eller dårlige erfaringer med Bilkas service, hvis den bærbare går i stykker?
Eller kan I anbefale andre steder at handle med god service?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-02-09 02:17

Den bedste service får du hos din lokale computer pusher, han kender dig og vil ikke så gerne have et dårlig ry, desværre er det sikkert også dyrt at handle der, du bør foretrække butikker som handler med computere og elektronik for at få god service, Bilka og andre stormagasiner har såmænd en ok service,
Selvfølgelig er det rart med god service hvis computeren går i stykker, men man kan også købe guld for dyrt, gå efter et godt mærke og kryds fingre for at du ikke får brug for servicen, det gør jeg og jeg handler i netbutikker, der hvor jeg handler mest er i Computersalg, de har rigtig god service hvis der skulle være problemer:
http://www.computersalg.dk/gruppe.html?SamleMenuID=24&sort=4

Kommentar
Fra : edison

Dato : 11-02-09 04:35

jeg købte en bærbar hos bilka for et par år siden, efter ca 6 måneder fik den en display fejl. og et stykke tid senere flippede tastaturet. Og afleveret den til rep hos bilka. der gik godtnok 3 uger men fik en repareret pc tilbage der virker, og ingen dumme spørgsmål. fin service hos bilka.

Kommentar
Fra : kusk

Dato : 11-02-09 05:13

Personlig er jeg ikke så bange for at købe comp. hos stormagasiner og lign. der er man ofe mere sikkeret, det kan godt være at de ikke er specialister, men nu om dage, sendes de fleste comp. et elelr andet sted hen for at blive rep. så om det er din lokale comp. pusher der skal sende den, elelr det er bilka, så er problemet nok ikke så stot, du skal også have for øje at den lille comp. forhandler lige pludselig kan dreje nøglen rundt, så har man rigtig med bøvl.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 11-02-09 06:12

Jeg har efterhånden købt mange forskellige produkter i Bilka,
Incl. PC, TV og andet elektronik,.. med stor tilfredshed,

ved evt. defekt, eller fejl,.. bliver varen ALTID,.. byttet med et smil,
(ingen sure miner, eller dumme spørgsmål)

når det drejer sig om dyrere ting som PC, TV, mm.
er der en fast procedure,.. kan varen ikke rep. Inden for 21 dage,
ombyttes den til en NY,

lige før jul,.. (2008) blev det vedtaget at køber får et gratis ’låneprodukt’
i en evt. rep. periode,

for et par år siden, købte jeg en printer,… efter ca. 1 ½ år virkede den ikke mere,
da den ikke kunne rep. blev jeg tilbudt alle pengene tilbage ( 1200 kr.)
eller en ny tilsvarende,… pris på tilbud 399 kr. (jeg valgte de 1200 kr)

den fine service har jeg aldrig oplevet andre steder,.. samtidig kan den
næsten kun give tilfredse kunder.

Kommentar
Fra : freyjensen

Dato : 11-02-09 08:19

jeg købte en for et år siden fra bilka og den er ikke fået i stykker så bilka er et fint sted men holder også på det er bedste og handle med en forhandler der kun arbejder med computere

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 13-02-09 19:56

gå ind på:http://edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=48

udfyld selv hvad du synes du har brug for

kan sagtens finde noget der meget bedre og meget billigerre end 4000

Godkendelse af svar
Fra : prio

Dato : 17-02-09 22:17

Tak for svaret EA_HS.