/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norton Internet Security 2009
Fra : ejsing6200
Vist : 465 gange
500 point
Dato : 10-02-09 13:55

Jeg skal installere NIS 2009 på min pc, men når jeg prøver på det, fortæller programmet at
der er en anden NIS version på min pc(den er sprit ny) der skal fjernes(præinst.prøveversion)
Det er også fint nok, det bliver gjort og så skal jeg genstarte. Problemet er, at efter genstart
gentager det sig: "Anden version fundet, fjernes" og genstart så....og igen og igen..
Jeg er på "hold" hos Symantec hotline..Er der nogen der kender problemet eller har et godt tip ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 10-02-09 14:01
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-02-09 15:05

Lige netop Norton gemmer en hulens masse filer i din registreringsdatabase, og det er disse du skal have slettet før du får lov til at installere den nye udgave.

Så prøv den genvej Refi gav.

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 11-02-09 08:17

Når du har brugt den afinstallation Refi henviser til, så kør f.eks CCleaner.

Kommentar
Fra : ejsing6200

Dato : 12-02-09 10:59

Hej.
Har prøvet det, fik det også anbefalet af Symantec, hjalp ikke. Selv Symantecs Hotline
var inde på min pc via fjernkontrol. Hjalp ikke. De har sendt min "sag" videre i systemet og
ville vende tilbage. Så dem får jeg nok ikke mere hjælp af....

Jeg har dog selv fundet NIS09DK i en mappe, men kan ikke komme videre,da jeg bliver
nægtet adgang til mappen. Så ville jeg prøve at fjerne programmet der. Hvad kan jeg gøre..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-09 11:48

Det lyder lidt utroligt...

Særlig at Symantec ikke SELV kan fjerne det....

Der er nok ikke store muligheder for at en "kommentar" på Kandu kan hjælpe dig når firmaet ikke engang selv kan ved DIREKTE kontrol over din komputer....

I sidste ende må løsningen jo så hedde NYformatering af din Harddisk....

Hvis dette OGSÅ indebærer at NIS bliver installeret igen må du jo gå til forhandleren og få pengene tilbage eller dem til at installere det UDEN NIS....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-02-09 12:40

Tag en backup at de ting på din PC som du ikke vil miste og så formater den maskine og start forfra med at installere. Så virker det

Kommentar
Fra : ejsing6200

Dato : 16-02-09 08:54

Problem løst.

IT-supporter på besøg, fandt 7 programfejl i Vista; pris ca. 2000.-
Den regning sender jeg til Microsoft, ligeså snart den kommer 2 torsdage i en uge.

Godkendelse af svar
Fra : ejsing6200

Dato : 16-02-09 08:54

Tak for svaret refi.