/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Xp vil ikke starte
Fra : troldenesdhb
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 10-02-09 09:55

Jeg starter min pcer, en kører frem til skærmbilledet hvor der står XP og den blå bjælke kørere frem og tilbage. Så kommer pceren ikke længere.

Hvis jeg så starter i fejlsikret og systemgendanner en uge tilbage, så virker den indtil jeg genstarter igen, og samme problem opstår.

Jeg har prøvet at tage net stikket ud, så den ikke opdatere hvis det skulle være en opdatering der driller, men samme resultat?

Nogle der ved hvad det kan skyldtes?

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 110 point
Dato : 10-02-09 10:07

Nok en dll32. Prøv at sætte XP-DVE'en i og kør frem til rep, og start der fra.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-02-09 10:33

venter lige på lidt bedre svar, håber der kommet et

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-02-09 11:02

Hvorfor vente. Det var et fint og rigtigt svar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-09 11:13

Citat
Jeg har desværre ikke modtaget noget som helst der kan bruges. Mest urigtige oplysninger fra Refi.........men lad det ligge. Han plejer at være god.

Ja - jeg skal ikke komme med urigtige oplysninger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-02-09 11:55

En anden mulighed: Harddisken er ved at stå af, skynd dig at sikkeheds kopiere, måske er du heldig og kan reparere som der foreslået

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 10-02-09 12:07

hvis problemet lige er opstået og du kan gå ind via sikker tilstand, så gå ind i hjælp/suport - systemgendannelse og sæt din PC som den var for ex. 1 uge siden, eller et andet sted hvor du ved du ikke havde dette start problm.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-02-09 13:14

har du et godt svar refi, så kom med det......

tararam.............som jeg skriver, det har jeg prøvet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-09 13:41

Ja...

Du har enten systemfejl, ram i udu eller defekt HD....

Men det fik du jo at vide i den FØRSTE kommentar

Da du alligevel annulerer hvis ikke svaret "passer" dig, vil jeg da ikke "lokke" dig ud i noget som er "forkert" (hvad du så end mener jeg skulle have sagt der var URIGTIGT )

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-02-09 13:59

Refi har nok ret, en PC driller på den måde af 2 grunde, hardwarefejl og snavs. Vi går ud fra at du ikke har snavs og så er der kun en grund tilbage. Så kan du selv vælge.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-02-09 22:10

ikke så selvretfærdig refi...............

Tjek det sted du selv henviser til, det var ubrugelige svar du kom med.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-02-09 22:10

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 11-02-09 09:29

Selv tak troldenesdhb