/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
printer deling ????
Fra : return
Vist : 527 gange
10 point
Dato : 09-02-09 20:51

hej

har sat et trådløst netværk op mit spørgsmål er: erdet nødvendigt at lave deling af printeren eller hvad er det bedste og mest normale man gør mht det

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-02-09 21:04

På de PC'er der skal pruge printeren, der skal printeres installeres, og så skulle det virke.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-02-09 21:09

I printer indtillling del printer hak og søg efter netværks printer

Kommentar
Fra : return

Dato : 10-02-09 09:21

printeren er installeret på de to bærbar der skal bruge printeren men det jeg spørger om er altså om det er nødvendigt at lave deling i printermenuen så hver især skal bruge et password for at kunne bruge den hvis jeg husker rigtigt

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-02-09 11:29

Er printeren tilsluttet en af computerne? Kan printeren fange det trådløse signal eller har du stukket en ledning op i nummeren på den?

Kommentar
Fra : return

Dato : 10-02-09 18:56

webnoob> printeren er en ganske alm hp printer hvor der er købt en print server for at den kan virke sammen med en trådløs forbindelse og ja begge pc er kan sagtens printe ud men troede det ville være meget mere enkel at lave en deling på printeren så man bare skulle bruge en kode hver gang man ville bruge printeren men det er det måske ikke ???

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 10 point
Dato : 10-02-09 20:55

hvis du vil dele en printer er den computer du tilslutter printeren til nød til at stå tændt hele tiden da det ellers vil være umuligt for den anden at printe.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 11-02-09 13:32

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-02-09 09:05

selv tak, altid glad for at hjælpe.