/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
tilføje/trække filer til en CD
Fra : anrobi
Vist : 358 gange
100 point
Dato : 09-02-09 19:42

Jeg kan ikke trække yderligere filer til en CD hvor der er plads nok ? bliver hver gang bedt om at sætte en tom CD i drevet , syntes da at jeg før har kunne gøre det ?
Er det mine indstillinger der skal ændres?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-02-09 19:51

Den er nok lukket.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-02-09 19:52

Du skal bare sætte en tom cd i .
Det er ligegyldigt hvor meget plads der ikke er brugt på en cd. Hvis den er afsluttet, kan der ikke skrives mere .

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-02-09 22:58

Du kan i stedet bruge RW skiver, så kan du også slette filerne.

Der findes i nogle programmer, en mulighed for multi lagring, på almindelig CD, men du skal huske at CD'en ikke kan læses af andre maskiner, før du har afsluttet den: "lukket den" eller "finale" eller hvad det nu hedder i dit program.

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 10-02-09 14:11

Hvor ser jeg om multilagring findes i mit program ?
Mit system er XP Home Edition version 2002 servicePack3.
og hvad mener du med at afslutte en CD " LUKKE DEN " ELLER " FINALE " ?
Det er musik som jeg køber i ITunes og brænder ned på en CD.
Men mit problem er at vi er nogle ældre damer som danser linedance,og der kommer hele tiden nye danse og musik,og det ville være så smart at kunne tilføje den nye musik til den eksisterende CD,ellers får man jo alt for mange CDèr at holde styr på.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 10-02-09 22:52

Musik til linedans? Hvor længe skal den spile, hvis kæden er mere end 10 meter?

OK
I dit tilfælde skal du så nok vælge RW skiver, de opføre sig på en anden måde end standard CD'ersom skal lukkes.
Prøv bare med at købe et par stykker til dette formål, det må nok være den bedste løsning i dit tilfælde!

Godkendelse af svar
Fra : anrobi

Dato : 10-02-09 23:28

Tak for svaret severino.