/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
R600 opsætning af bærbar m/GPRS
Fra : atwr
Vist : 320 gange
100 point
Dato : 30-03-03 18:12

Jeg har læst ghettofam. svar på Porsens spørgsmål vedr. samme og det fik mig et langt stykke længere men;

Jeg har længe stået mellem Sonofon og Ericsson der blot har peget fingre af hinanden og sagt det er deres skyld (selvom Ericsson har lyt mest proffesionelle).

Nu har jeg da fået kontakt til min R600 og jeg bliver "logget" på, men.......

Jeg kan ikke hente mails/surfe osv?! Under Connection Status viser der også de samme antal sent/received bytes hver gang (1077/217) som om den måske kun registrer at jeg logger på og det er så det!?

Hvad er det der går galt - nogle idéer???

Kommentar
Fra : atwr

Dato : 04-04-03 10:22

Lige en lille opfrisker :)