/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
ansigts solaire fra elgiganten
Fra : jobestar
Vist : 7761 gange
50 point
Dato : 09-02-09 15:22

Hey kandu brugere :)

jeg er sgu lidt træt af at rende rundt og se så bleg og uoplagt ud i ansigtet her i vinterperioden.

så overvejer at købe et ansigts solarie:

http://hjem.dk/personligt-familie/personlig-pleje/motion-massage-solarie/hjemmesolarier/denform-4-roers-ansigtssolarie.aspx

nogen der har erfaringer disse slags?

virker de og hvordan når man skal købe nye rør, er det mega dyrt?

(ps. jeg ved godt det giver rynker, kræft og jorden går under, men jeg vil bruge det i begrænset mængder.)

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 60 point
Dato : 09-02-09 15:27

Jeg købte et ansigtssolarie for nogle år siden - ja det havnede på lossepladsen - for det virkede ihvertfald ikke på mig, heller ikke på min veninde, som prøvede det. Alt hvad vi kunne opnå, var en let rødme. Vi er ellers begge typer, som kan blive solbrændte

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 09-02-09 18:14

Sku du ik bare indse at du ikke er nogen neger og aldrig bliver det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-02-09 19:08

Og jorden går også under hvis folk ikke kigger interesseret og smilende på Dig

En enkelt streg sminke og et glimt i øjnene gør altså meget mere end hudfarven, og hvis Du så pludselig skal have en kjole på der kun når halvt op på brystet og afslører skuldrene har Du et problem.

Kommentar
Fra : jdkq

Dato : 10-02-09 07:49

Hej !

Selvom der er mange besynderlige meninger om kommentarer omkring sol og Solarier, er det jo en kendsgerning at Solen er vor vigtigste energikilde, uden sol intet liv, så enkelt er det. . . - Derfor handler det ikke om at finde de mest besynderlige og næsten altid opdigtede historier om hvordan Sol og Solarier passer eller ikke passer ind i moderne menneskers liv og hverdag.

Tager man Solarie fornuftigt, vil man ganske enkelt opnå den effekt, at man kan være sommersund hele året. Personligt har jeg taget Solarie og kun Solarie (ikke den rigtige sol) siden 1973, og min hud er ikke rynket og udping, faktisk har jeg fået min hud analyseret af forskellige eksperter, med de nyeste og mest avangerede måleinstrumenter, der kan scanne hud, - og fået den tilbagemending, at min hud ser ud, og fungdrer som var den ca. halvt så gammel som jeg rent faktisk er.
. . - men det handler om 1.) at tage sol fornuftigt ! . . - 2.) undgå den rigtiges sols skarpeste stråler ! . . - 3.) tag aldrig sol i solarier med intensiv ansigtsbruner, . . - 4.) undgå altid at overbelaste huden. . . - 5.) undgå derfor at gå i Solcentre, hvor man reklamerer med hurtig brun på få minutter, (det er rent hærværk på huden), . . - men det aller vigtigste, når man tager sol handler om, at man skal anvende de rigtige plejeprodukkter, . . - men ta' en tur ind på en hjemmeside, hvor du under et afsnit, der hedder "værd at vide" kan få mange gode tips og ideér om sol og solbadning, siden findes under www.solarieteknik.dk

. . - men til svaret på dit egentlige spørgsmål, . . - Hvis Du ikke vil investere mere end det en ansigtssol koster, skal Du spare pengene, ansigtssolarier er kun lavet af virksomheder, der går mere op i at tjene penge, - end i at råde og vejlede forbrugerne til en hensigtsmæssig, sund og sikkerhedsmæssig løsning.

Godkendelse af svar
Fra : jobestar

Dato : 23-02-09 17:17

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : jobestar

Dato : 23-02-09 17:19

Hej JDKQ

tak for dit indlæg. Spændende at høre lidt om solaire fra din vinkel :)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 23-02-09 17:40

Tak skal du ha ´