/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Ingen lyd på min PC
Fra : Strandkro
Vist : 1082 gange
50 point
Dato : 08-02-09 18:56

Jeg kan hverken høre musik gennem Realplayer at høre hvad folk siger til mig gennem skype eller messenger !
Men de kan hører mig tale.
Jeg kontrolerede i kontrol panel højtaler indstillingen - Intet er afbrudt !
Problemet kan være opstået de jeg fik maps.google - Google Chrome og Google Earth osv fra nettet ??????
System gendannelse til tidligere tidspunkt (da alt var OK) fik ikke lyden tilbage !

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-02-09 19:14

Laptop eller stationær ??

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 08-02-09 19:22

Hvis det kun sker i realplayer og messenger og skype så det sikkert fordi du skal skrue op for lyden i de programmer...

Hvis du højre klikker på højtaler ikonet ved siden af uret og vælger afspildningsenheder så kan du vælge hvilken enhed der som standard skal afspille lyd og under konfiguration kan du skrue op for lyden.

Så skal du cføli checke at højtaler stikket er sat i det rigtige stik på computeren og der er skruet op for højtalerne.

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 08-02-09 19:22

stationær

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 08-02-09 19:34

kig på højtalerstikket, tryk det på plads

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 08-02-09 20:34

HEj !
Jeg har indbygget højtaler i skærmen !

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 08-02-09 20:36

Lydstyrken er op - Intet er slået fra !!!!

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 08-02-09 20:44

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-02-09 21:04

Fik du lyd ??