/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Formating af hukommelseskort
Fra : vandborg88
Vist : 480 gange
32 point
Dato : 08-02-09 10:45

Hej.

Jeg sidder her med en samsung SGH-G600 og et eksternt hukommelseskort fra Sandisk. Mit problem er bare, at jeg ikke kan få nogle ting ned på mit hukommelseskort. Min telefon siger at jeg skal slette nogle ting fra kortet (selvom der ingenting ligger på kortet). Jeg har prøvet at gå ind og sige formater, men det hjælper ikke. Er der nogle der ved, hvordan man evt. kan formatere det ? Eller hvad der muligvis er galt med kortet? Når jeg så prøver over min computer opstår samme problem!!

Håber på hjælp!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-02-09 11:29

Enten er kortet i udu' eller skrivebeskyttet, sidder der en lille kontakt på kortet?

mvh klaudi

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 08-02-09 11:44

Har du haft formatteret det via PC`en ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-09 12:02

Citat
og et eksternt hukommelseskort fra Sandisk

Og HVAD er det så for et

Kommentar
Fra : edison

Dato : 08-02-09 16:44

er du sikker på at din telefon under stytter det kort. det er måske for stort.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 08-02-09 16:46

og tjek lige det format, du formatere i. Det burde være Fat 32. men chek lige mobilens manual.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 08-02-09 18:10

Det er sikkert et HC-kort