/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pc til GTA IV
Fra : Numan
Vist : 577 gange
60 point
Dato : 08-02-09 03:15

jeg vil gerne købe spillet GTA IV men, jeg ved bare ikke om jeg kan spille den på min pc.

Motherboard Navn: ASRock P4VM890

Operativ System :Microsoft Windows Vista Ultimate 32-bit

CPU Type :Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz

Grafikkort :NVIDIA GeForce 7600 GT (256 MB)

RAM :2GB

Har jeg bruge for noget til pc'en hilsen Numan.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 08-02-09 03:39

Jeg kan kun sige at min core2quad 2.66 ghz, 4 gb ram, gf8800gt SLI har småproblemer med at køre det, og jeg har mere eller mindre opgivet at få det til at køre med mere end medium settings. Jeg vil umiddelbart forudsige at du nok bliver småskuffet hvis du køber spillet og kører det på den setup.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 60 point
Dato : 08-02-09 06:40

det ser ud til at GTA 4 vil understøtte 3 og 4 kernede CPU´er, for som Recommended System Requirements for lyder det sådan her:

Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz

system krav:

Minimum System Requirements

OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz

Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space

Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Recommended System Requirements

OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz

Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)

18 GB Free Hard Drive Space

Video Card: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

nej det kan ikke anbefale på din maskine har prøvet at køre spil på minimum det er sku ikke sjovt når maskine stoper op og hakker

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 10-02-09 18:13

hjælper det så hvis jeg køber en Processor eller hvad kan jeg gøre for det. har lige købt spillede i dag man den hakker med minimum kravet. har tænkt mig at købe en god grafikkort. og jeg ved ikke om man kan skifte Processoren.

Godkendelse af svar
Fra : Numan

Dato : 15-02-09 23:32

Tak for svaret rotw.